Gå til innhold

Dere som forsvarer Fotballfrue..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og beskylder folk her inne for å drive med mobbing, hets og drittslenging. Det er jo nettopp det ekteparet Eriksen også har drevet med 😂

Anonymous poster hash: 12058...a5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:popcorn::fy_fy::krangle:  Fotballfrue er so last year! Kan vi ikke finne på noe nytt nå :D

Skrevet

Jeg var innom bloggen hennes for og sjekke ut kommentarene til hennes siste innlegg og der var det nesten 1400 innlegg om hvor pen, hvilken fantastisk varm kvinne hun er og hvor heldig hun har LK til og forsvare seg...Så det er tydelig helt greit greit det de har gjort, det at ekteparet selv har drevet med mobbing, hetsing og trusler betyr vist ingenting.

Anonymous poster hash: a436b...550
Skrevet

Personangrep og spekulasjoner er slettet fra tråden.

Kira

Skrevet

Jeg var innom bloggen hennes for og sjekke ut kommentarene til hennes siste innlegg og der var det nesten 1400 innlegg om hvor pen, hvilken fantastisk varm kvinne hun er og hvor heldig hun har LK til og forsvare seg...Så det er tydelig helt greit greit det de har gjort, det at ekteparet selv har drevet med mobbing, hetsing og trusler betyr vist ingenting. Anonymous poster hash: a436b...550

Husk at 70% av kommentarene har de skrevet selv :D

Anonymous poster hash: 8b89c...67f

Skrevet

De som forsvarer henne vil bare krangle litt. Dette kan ikke forsvares uansett. De vil bare irritere litt.

Anonymous poster hash: ee672...865

Skrevet

La nå folk forsvare så mye de vil... Det endrer jo ikke på fakta....

Tror merkevaren "fotballfrue" har fått seg en kraftig knekk nå.. Og de får straffen sin som fortjent... Alle kan vi gjøre dumme ting her i livet... Men som regel blir det ikke blåst opp av media..... De har det nok forferdelig kjipt nå begge to...

Anonymous poster hash: 1af3f...e79

Skrevet

Kanskje det etterhvert vil synke inn hva de faktisk har gjort. De er bare deres egen feil, og ingen andres.

Anonymous poster hash: 17294...20f
Skrevet

Dere godter dere over en annen persons feil og nedturer. Dere er fæle folk. Rett og slett. Jeg blir helt kvalm av dere.

Anonymous poster hash: 12b94...811

Skrevet

Dere godter dere over en annen persons feil og nedturer. Dere er fæle folk. Rett og slett. Jeg blir helt kvalm av dere.

De har drevet juks og bedrag i stor stil og tjent penger på det. Det skulle bare mangle at dette får oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: e05ca...690

Skrevet

De som sparker folk som ligger nede er verste sort mennesker. Ja fotballfruen og hennes ektemann har ikke oppredd ærlig, men ser man på oppførselen til folk her inne og i andre fora er det mange som gjør større "lovbrudd" enn de har gjort. Jeg forstår ikke og kommer aldri til å forstå folks behov for å kritisere og slenge dritt til folk uansett om det er til kjendiser eller vanlige folk.

Anonymous poster hash: a0ccf...5b5

Skrevet

Bare les kommentarfeltene på eks vg, nettavisen o.l samt på styleconnection sin blogg. I starten var det mange som unnskyldte henne, nå begynner de å forsvinne i den store mengden med mennesker som faktisk har sett bevisene og skjønner hva dette egentlig dreier seg om. Det fotballfrue burde reklamere for er jo de berømte skylappene, de ville hun tjent seg rik på :) 

Anonymous poster hash: 4472c...a78
Skrevet

De som sparker folk som ligger nede er verste sort mennesker. Ja fotballfruen og hennes ektemann har ikke oppredd ærlig, men ser man på oppførselen til folk her inne og i andre fora er det mange som gjør større "lovbrudd" enn de har gjort. Jeg forstår ikke og kommer aldri til å forstå folks behov for å kritisere og slenge dritt til folk uansett om det er til kjendiser eller vanlige folk.

Anonymous poster hash: a0ccf...5b5

Kritikerene er ikke er et mangehodet troll. Selv om noen går for langt, så betyr ikke det at all kritikk er mobbing og hetsing.

Skrevet

En ting er ihvertfall sikkert; hun er ikke lei seg for det som er blitt gjort. Verken av redigering eller kommentering. Det hun er lei seg for, er at hun er blitt oppdaget. 

Men hun er fryktelig dyktig til å ta på seg offerrollen når det gjelder. Hadde hun nå bare vært ærlig i utgangspunktet, eller lagt seg langflat i stedet for å rulle seg i selvmedlidenhet og skylde på alle andre. Nei! Den som er med på leken, må tåle steken. Enkelt og greit. 

Anonymous poster hash: 5a9e3...b79
Skrevet

Kan ikke påberope meg at jeg forsvarer henne, har vært og er veldig kritisk til bloggen og markedsføringen hun driver. Hvor mye sympati de får avhenger av hvilke kommentarer de faktisk har skrevet. Stort hopp fra "fin rumpe, hilsen PT Åge" til å kalle folk mentalt tilbakestående og at de fortjener ei kule i panna.

Når det er sagt, etter å ha vært her inne en stund, skjønner jeg at det koker over for mannen. Jeg forstår at han blir sint. Er ikke enig i måten det er gjort på, men vet med meg selv at om noen hetset de jeg bryr meg om slik som frua blir hetset her inne, ville jeg vært jævlig forbannet. Jeg skjønner ikke hvorfor de velger blogglivet når det er så mye møkk som følger med.

Hvorfor er det viktig for oss at de avsløres? Er det fordi vi har sett oss lei av dårlig markedsføring? Eller er det fordi vi vil ta igjen for at hennes fremtoning får oss til å føle oss annenrangs? Det kjennes jo litt godt at hun også bare er et menneske? Men nå kommer det til det punktet at trollene fores slik at de kan drive på videre med å få et menneske til å ha det skikkelig dritt. Og det er ikke greit. Da må vi se oss i speilet og spørre hvorfor vi egentlig lar oss trigge så voldsomt av dette. Holder det ikke at de er avslørt? Hva ønsker vi egentlig ut av dette?

Anonymous poster hash: 922a6...94f

Skrevet

De har drevet juks og bedrag i stor stil og tjent penger på det. Det skulle bare mangle at dette får oppmerksomhet.

At det har fått oppmerksomhet er en ting. Men at dere kjerringer fortsatt sitter her inne og klager på alt, er en annen ting. Unnskyldningene er ikke bra nok, og dere vil rett og slett at hun skal ende så langt nede slik at hun legger ned bloggen og mister inntekten sin. Hvorfor? Fortjener hun ikke å ha jobben sin selv om hun har gjort noen feil? Alle gjør feil.. Dere hakker så ekstremt på henne fordi dere har fått et hat-forhold til henne, og gir dere ikke før hun er ruinert virker det som.

Ønsker dere virkelig henne så vondt? En person dere ikke kjenner? De har bedt om unnskyldning (hva DERE tror har lite å si i den sammenhengen), så la dama være i fred. Jeg tror hun har det ganske tungt allerede

Anonymous poster hash: faf93...208

Skrevet

Jeg finner det veldig irriterende at Eriksen nå blir "trodd" på at det han har gjort er å svare nettroll med samme mynt. Flere av skjemdumpene viser at det er helt andre ting han har lagt inn falske kommentarer på. Ofte som "fagperson" som underbygger det familien Eriksen preker om på bloggen.

Skrevet

Kan ikke påberope meg at jeg forsvarer henne, har vært og er veldig kritisk til bloggen og markedsføringen hun driver. Hvor mye sympati de får avhenger av hvilke kommentarer de faktisk har skrevet. Stort hopp fra "fin rumpe, hilsen PT Åge" til å kalle folk mentalt tilbakestående og at de fortjener ei kule i panna.

Når det er sagt, etter å ha vært her inne en stund, skjønner jeg at det koker over for mannen. Jeg forstår at han blir sint. Er ikke enig i måten det er gjort på, men vet med meg selv at om noen hetset de jeg bryr meg om slik som frua blir hetset her inne, ville jeg vært jævlig forbannet. Jeg skjønner ikke hvorfor de velger blogglivet når det er så mye møkk som følger med.

Hvorfor er det viktig for oss at de avsløres? Er det fordi vi har sett oss lei av dårlig markedsføring? Eller er det fordi vi vil ta igjen for at hennes fremtoning får oss til å føle oss annenrangs? Det kjennes jo litt godt at hun også bare er et menneske? Men nå kommer det til det punktet at trollene fores slik at de kan drive på videre med å få et menneske til å ha det skikkelig dritt. Og det er ikke greit. Da må vi se oss i speilet og spørre hvorfor vi egentlig lar oss trigge så voldsomt av dette. Holder det ikke at de er avslørt? Hva ønsker vi egentlig ut av dette?

Kan kun svare for meg selv. Har ikke fulgt bloggen hennes, syns det er forferdelig at hun har fremstilt seg selv som naturlig tynn(ja det er hun), men så kommer det frem at hun har retusjert bilder. Hvilken rollemodell er det for unge jenter? Ja tror stort sett det er de som støtter henne. Synes forøvrig retusjering er ok, det er dessverre en del av 2015, men da bør det komme frem. Jeg blir betenkt over måten hun markedsfører produkter og siden sin på, er det mer juks enn dette? Støtter hun opp med kommentarer også om produktene? Dette er jo brudd på lovverket. Samme med måten de redigerer alle svarene på; gjelder det også negativ omtale på produkter ect? Er det riktig?

Alt i alt, fotballfrue virker som å være en hyggelig dame og hun ser jo godt ut! MEN har ingen respekt for juks og bedrag, og han mannen virker jo ikke helt god. Håper folk slutter å klikke seg inn på bloggen!

Anonymous poster hash: 4d98e...c05

Skrevet

At det har fått oppmerksomhet er en ting. Men at dere kjerringer fortsatt sitter her inne og klager på alt, er en annen ting. Unnskyldningene er ikke bra nok, og dere vil rett og slett at hun skal ende så langt nede slik at hun legger ned bloggen og mister inntekten sin. Hvorfor? Fortjener hun ikke å ha jobben sin selv om hun har gjort noen feil? Alle gjør feil.. Dere hakker så ekstremt på henne fordi dere har fått et hat-forhold til henne, og gir dere ikke før hun er ruinert virker det som.

Ønsker dere virkelig henne så vondt? En person dere ikke kjenner? De har bedt om unnskyldning (hva DERE tror har lite å si i den sammenhengen), så la dama være i fred. Jeg tror hun har det ganske tungt allerede

Anonymous poster hash: faf93...208

Jeg er ikke representativ for alle kritikerne hennes, jeg har aldri gitt utrykk for at jeg ønsker henne vondt.

Syns du kan la være å psykologisere min kritikk av FF basert på hva du har sett helt andre mennesker skrive.

Skrevet

På Facebook og insta er det 98% fjortiser som støtter henne da..

Anonymous poster hash: 213a9...a40

Skrevet

Jeg må innrømme at det føles litt herlig at de avsløres fordi de alltid skal fremstå så jævlig perfekte! I mine øyner har hun aldri vært troverdig, og har irritert meg over at hun ikke kan skrive en eneste ting som viser at hun er litt normal. Hun blånekter at hun redigerer bildene, og når hun blir avslørt jobber hun som en gal for å slette alle bevis. Hadde hun i utgangspunktet sagt ja, jeg redigerer litt, eller lagt seg paddeflat når hun ble avslørt, i stedet for krampeaktig gå inn å slette så hadde hun kanskje sluppet litt lettere unna. Når hun da, tross løgner, viser seg å slettes ikke være så perfekt så hun vil ha det til, så gnir jeg meg litt i hendene. Så fæl er jeg.

Jo høyere en setter seg selv på en pidestall, jo lengre er det ned når en faller. 

Anonymous poster hash: 5a9e3...b79

Skrevet

Jeg finner det veldig irriterende at Eriksen nå blir "trodd" på at det han har gjort er å svare nettroll med samme mynt. Flere av skjemdumpene viser at det er helt andre ting han har lagt inn falske kommentarer på. Ofte som "fagperson" som underbygger det familien Eriksen preker om på bloggen.

Helt enig! Utrolig frekt og ufint av dem å påstå at kommentarene de svarte på var nettroll og hets. Jeg har lest det de har svart på under falskt navn og det var greie kommentarer uten hets eller frekkheter.

Det største netttrollet er nok det tohodete trollet Eriksen.

Anonymous poster hash: b8608...877

Skrevet

Ååhh!! Jeg tror aldri jeg har blitt så engasjert i en så uinteressant sak som dette, men herregud. Selv i det stakkars meg innlegget hennes klarer hun og snu alt over på leserne.. Det var jo ikke hets de svarte på med falske navn, men at hun f.eks så godt ut nå som hun hadde fått litt former etter graviditeten, noen som kom med konstruktiv kritikk ifm kostholdet dems, og andre spørsmål de bare ikke var enige i. Disse løynene dems har jo ingen ende. Jeg blir så provosert av at de ikke bare kan ta det til seg og innrømme hva de har gjort..

Anonymous poster hash: 213a9...a40

Skrevet

De har ikke begått en feil, de har med viten og vilje over tid drevet med løgn! Stor forskjell! Og det handler om kommentarer fra småting til store ting, hadde det kun vært for å forsvare Caroline mot stygge kommentarer kunne jeg forstått mannen, men han har utgitt seg for å være fagpersoner han ikke er.. Han er i tillegg et gedigent troll selv.. Og de har i mange år vært særdeles bastante og frekke i kommentarer til folk som stiller spm eller kommer med konstruktiv kritikk! Synes det er helt latterlig hvordan de har holdt på!! Så nei, synes ikke synd på de i det hele tatt, dette har de lagt opp til selv! Men, noe jeg synes er enda værre er trusler og faenskap! Det fortjener ingen mennesker, ei heller en blogger som driver med juks!

Anonymous poster hash: e45e8...045

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...