Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Har datet en mann i 4 måneder nå. Vi har det så fint sammen, men tar ting rolig. Vi har masse å snakke om, ler masse, sexen er veldig bra. Når vi er sammen er alt perfekt. Med en gang vi går fra hverandre blir jeg usikker. Jeg er ikke flink til å ta opp ting med han når vi er sammen, men det er et par ting han sier som jeg ikke liker helt. Han er veldig glad i å gjøre som han vil. Det vil si, når jeg har barnet(har en på 5 år), er han aldri sammen med meg i helgene. Da tenker jeg etter barnet er lagt, vil ta alt dette rolig og de skal ikke introduseres på en stund. Han er hos meg et par kvelder i hverdagen, men ikke i helgene. De helgene jeg ikke har barnet, finner vi av og til på noe, og av og til noe hver for oss. Jeg er en planlegger, han er ikke det. Han sier også at han gjør som han vil, og kommer til å fortsette med det. Dette gjør meg litt urolig. Han fester ikke, men er mye sammen med vennene sine(som alle har familie, så han drar til dem). Jeg tenker at han likegodt kunne valgt en kveld med meg også i helgen, og heller dratt til vennene sine i hverdagen. Byttet litt på. Føler meg litt satt i siste rekke og at han ikke vil være med meg. Overreagerer jeg? Jeg har ikke tatt det opp med han, og kommer ikke til å gjøre det før det eventuelt er grunnen til at jeg ikke vil mer. Jeg er jo på sikt ute etter en å dele livet med, og hvis det er at han skal gjøre som han vil hele tiden, mens jeg må planlegge barnevakt, så kan dette bli vanskelig. Er redd jeg kaster bort tiden min... Anonymous poster hash: d63e6...c52
Villbringebringebær Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Jeg hadde ikke giddet det, er han interessert så ville han vist det mer enn nå! Han ville prioritert deg i helgene da dere begge kan sove lenge ol når du ikke har barn. Hansker jo rett ut han gjør som han vil og ikke planlegger, det han vil er jo å ha deg, men ikke gi deg noe fast. Han høres egoistisk ut, hadde glatt dumpet han. Etter 4 mnd burde du ikke være usikker på han, og de følelsene du sitter med er ikke bra, dårlig magefølelse er det jo en grunn til at du har. Dropp han og date videre Eventuelt si neste gang han spør om dere skal ses ( for det er vel ikke bare du som spør? ) at du ikke kan den dagen fordi du er bedt på date og går på den siden dere ikke har noen faste regler.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Ja, om han sier at han gjør som han vil og kommer til å fortsette med det, så kaster du bort tiden. Et seriøst forhold kommer ikke til å fungere i lengden hvis den ene parten hele tiden skal gjøre som han vil og er mest opptatt av det. Man er nødt til å ta hensyn til hverandre, gi og ta osv. Leste for øvrig opp dette for mannen min, hans kommentar var: "Hun er bare et ligg." Anonymous poster hash: 32a96...02b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Nei, jeg kan ikke si at jeg skal på date. Vi er trofaste mot hverandre, det er vi begge veldig tydelige på. Han har sagt at dette har ødelagt for han før, at han gjør som han vil, men at han ikke vil komme til å endre det. Det skremmer meg. Jeg er ikke interessert i en mann som løper til vennene sine mens jeg sitter hjemme med barn(da felles om vi skulle få det). Han drar jo til sine venner fordi de er hjemme med sin familie, så det er det jeg tenker er det som ikke er greit. Hadde han dratt på fest så hadde det enda vært en ting. Æsj, er så usikker, for vi har det jo så gøy sammen! Vi vil ta det rolig, men jeg vil nok finne ut litt raskere enn han? Han har veeeeeeeeeldig god tid, mens jeg har tid Når det kommer til når vi sees neste gang, er det aldri noe avtale om det. Jeg er mye hjemme som sagt med barn, så det er litt opp til han når det passer for han. Av og til spør jeg om vi skal finne på noe og ordner barnevakt, og da er han med på det. Huff, jeg vet ikke... Han er så bra og jeg er lei av å være alene. Jeg vil heller savne noen enn en spesiell. Samtidig som jeg ikke vil gi opp så lett. HI Anonymous poster hash: d63e6...c52
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Ja, om han sier at han gjør som han vil og kommer til å fortsette med det, så kaster du bort tiden. Et seriøst forhold kommer ikke til å fungere i lengden hvis den ene parten hele tiden skal gjøre som han vil og er mest opptatt av det. Man er nødt til å ta hensyn til hverandre, gi og ta osv. Leste for øvrig opp dette for mannen min, hans kommentar var: "Hun er bare et ligg." Anonymous poster hash: 32a96...02b Det er det jeg er redd for. Når vi er sammen så får jeg absolutt ikke den følelsen at jeg bare er et ligg. Når jeg ser prioriteringene hans i helgene, føler jeg det. HI Anonymous poster hash: d63e6...c52
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Han har sikkert kjæreste ;-) Anonymous poster hash: 42bba...4b5
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Han er en egoist!! Nå er du/dere nyforelsket, og klarer å se d meste gjennom rosa briller... Tenk deg å ha en slik mann, år etter år.... Move on!! Anonymous poster hash: f1d22...361
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Synes det er helt merkelig at han ikke prioriterer deg mer i helgene. Anonymous poster hash: afab9...925
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Ja, kan ikke forstå at han ikke prioriterer deg de helgene du har barnefri. Jeg er enslig mor selv, vært det i mange år, så har vært i noen forhold. Og alle mennene har tilbragt alle de barnefrie helgene sammen med meg, og da hele helgen. Og dette har vært menn med flere fritidsinteresser og mange gode venner. Men da man er i starten og så forelsket, så vil man jo bare være sammen med den andre. Og prioriterer han allerede sånn, så blir det i hvert fall ikke bedre, heller verre. Anonymous poster hash: 500fa...a3d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Ja, jeg tenker det dere tenker. Han snakker også mye om dette med at han må kjenne på tanken å bli sammen med en som har barn og ikke kan gjøre som man vil hele tiden(og det er helt greit!). Samtidig som når han kommer til meg så er han kjempesliten selv og farter ikke akkurat rundt på de mest artige tingene. Han overdriver nok tanken om sitt spennende, uforpliktende liv mot mitt liv. Jeg er også litt lei av å "informere" han om når jeg ikke har barn slik at han kan holde av de helgene. Likevel så gjør han ikke det. Jeg er nok ikke forelsket, men jeg har det veldig fint sammen med han. Det jeg ønsker er jo at vi helst ville være sammen hele tiden, men ikke får det til. HI Anonymous poster hash: d63e6...c52
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå