Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Og hvor lang tid tar det før de kommer? Anonymous poster hash: d38aa...5b8
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Billige-tester.no tar kanskje 3 dager. Anonymous poster hash: f1f9d...61e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Billige-tester.no tar kanskje 3 dager. Anonymous poster hash: f1f9d...61e Signerer denne. Anonymous poster hash: ab860...9c1
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Billitester.no er billig kjapp leveranse også er de sensetive
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Billitester.no er billig kjapp leveranse også er de sensetive Bare lurer, hvor sensitive er de? Og et pluss jeg må legge til er at de sender diskret! står ikke "graviditetstester" utenpå pakken f.eks Anonymous poster hash: f1f9d...61e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Billitester.no er billig kjapp leveranse også er de sensetive Bare lurer, hvor sensitive er de? Og et pluss jeg må legge til er at de sender diskret! står ikke "graviditetstester" utenpå pakken f.eks Anonymous poster hash: f1f9d...61e Støtter meg til billigetester. De er suverene. Brukt de i mangen år. De kommer i en diskré, hvit konvolutt. Og ang sensitivitet... For å si det slik. Jeg fikk en positiv test en fredag morgen (veldig svak, men likevel tydelig), og mandagsmorgen ble hcg målt til 59 på legekontoret. Såe....sensitive! Anonymous poster hash: 539bf...09a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Billigtester ja! De er faktisk veldig billige, sender svært kjapt og er i tillegg diskret! Kjempeflott! Jeg har opplevd en del skyggestreker, men rådet mitt er å følge bruksanvisningen, ikke teste før ikm og holde tidsfristene. En skikkelig strek er aldri feil uansett:) Ellers har jeg også gode erfaringer med å bestille fra ebay, meeeega billig der. Anonymous poster hash: 44d00...295
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå