Gå til innhold

ikke skype på mac?


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke til å logge inn på skype! Noen andre med mac som har samme problem? Det ser jo ut som at det ikke skal være noe problem å bruke mac, men den vil altså ikke logge inn. Går fint i nettleseren og på iphonen. Argh!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Skype på Mac og har hatt i flere år. Men akkurat i dag er den faktisk litt kranglete.



Anonymous poster hash: 06e8a...91f
Skrevet

Sitter på jobb så får ikke prøvd, men har nå alltid virket, så det skal ikke være noe problem med mac.



Anonymous poster hash: 23617...e82
Skrevet

Jeg fant feilen :) Jeg hadde en gammel versjon, og når jeg prøvde å laste ned på nytt påstod maskina at den nyere versjonen var eldre. Når jeg bare bad den erstatte likevel ordna det seg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...