Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Får ikke til å logge inn på skype! Noen andre med mac som har samme problem? Det ser jo ut som at det ikke skal være noe problem å bruke mac, men den vil altså ikke logge inn. Går fint i nettleseren og på iphonen. Argh!
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har Skype på Mac og har hatt i flere år. Men akkurat i dag er den faktisk litt kranglete. Anonymous poster hash: 06e8a...91f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Sitter på jobb så får ikke prøvd, men har nå alltid virket, så det skal ikke være noe problem med mac. Anonymous poster hash: 23617...e82
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 12. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. januar 2015 Jeg fant feilen Jeg hadde en gammel versjon, og når jeg prøvde å laste ned på nytt påstod maskina at den nyere versjonen var eldre. Når jeg bare bad den erstatte likevel ordna det seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå