Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Vi kranglet. Og i krangelen så dytter han meg med hardt makt og jeg faller. Jeg fikk ikke skader som trengte legetilsyn. Men fikk et skrubbsår og har hatt en del smerter i armen. Jeg var ikke hysterisk eller fysisk mot han. Men snakket myndig og bestemt til han om noe han ikke likte å snakke om. Hadde du tilgitt det fordi du snakket litt frekt om noe som var på sin plass å si. Men kanskje ikke så frekt..... Anonymous poster hash: 92569...7fb
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Høres ikke bra ut Anonymous poster hash: 054c9...b59
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Nei, det hadde jeg ikke tilgitt. Dette er bare begynnelsen. Kom deg vekk. Anonymous poster hash: bd539...2fa
3 i april Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Hva sier mannen selv da ? Syns han at det var helt greit og dytte deg eller angrer han ? Om han ikke har bedt på sine knær om unnskyldning og lagt seg aldeles langflat og selv innrømmet at dette var langt over grensen av hva som er akseptabel oppførsel. Syns det høres skremmende ut når mannen din gjør noe sånt. Han må da kunne diskutere uten og å bli fysisk.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Nei, det er det selvsagt ikke noen unnskyldning for. Anonymous poster hash: 44d9a...82c
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Ja, det hadde jeg tilgitt. Det er veldig langt fra å dytte til noen slik at de faller til å banke noen helseløs. Anonymous poster hash: 23280...e10
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Kommer an på mannens reaksjon på det i etterkant. Hadde han unnskyldt seg, sagt han var lei seg, at det aldri burde skje og aldri skal skje igjen... da kunne jeg vurdert det. Om han ikke tar noe ansvar for det selv, og kanskje til og med mener det er din skyld, HI, da er det nok bare første av flere ganger dette skjer. En Mann blir ikke fysisk eller voldelig selv om han blir provosert i en krangel. Hva sier han selv om det som skjedde? Anonymous poster hash: da18e...528
Luksusdyret Skrevet 12. januar 2015 #8 Skrevet 12. januar 2015 Ja, det hadde jeg tilgitt. Det er veldig langt fra å dytte til noen slik at de faller til å banke noen helseløs. Anonymous poster hash: 23280...e10 Mulig, men veien dit er ikke så lang hos veldig mange. Hvis de ser at kvinnen aksepterer dytting, så slår de kanskje neste gang. På samme måte som mange utro menn som blir tilgitt uten å måtte krype og jobbe for forholdet gjør det samme om igjen - de vet at de blir tilgitt uten videre.
♥MammanTilEnPrinsesse♥ Skrevet 12. januar 2015 #9 Skrevet 12. januar 2015 Uansett hvor sinna eller sur han er så vet han veldig godt at det ikke er greit, da hadde jeg tenkt "hva blir det neste?" Det hadde jeg ikke tilgitt.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #10 Skrevet 12. januar 2015 Hadde ikke lagd noen sak ut av litt knuffing. Det betyr ikke at han blir "mer voldelig"! Så mye latterlige tankekonstruksjoner.. Anonymous poster hash: 41c71...802
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #11 Skrevet 12. januar 2015 Hadde blitt utrolig sint og lei meg, men nei tenker ikke at det fører til mer.. Merker godt at jeg kunne knuffet til han noen ganger også! Dessverre.. Anonymous poster hash: 5587c...623
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #12 Skrevet 12. januar 2015 Usikker, det er jo vold... Skjedd før? Anonymous poster hash: a859a...71a
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #13 Skrevet 12. januar 2015 Kom deg bort! Det blir nok bare værre og værre. Etter at de har lagt hånd på en, så viser de mye anger etterpå....hver gang. Hva hjelper det når det skjer igjen og igjen. Jeg har levd med en psykopat i 10 år og klarte til slutt komme meg vekk. Husk: Enn skal ikke legge hånd på noen uansett! Ingen har fortjent det. Lykke til. Anonymous poster hash: 7c207...b4f
Giss Skrevet 12. januar 2015 #14 Skrevet 12. januar 2015 Jeg opplevde tilsvarende. Jeg tilga. Det skjedde igjen. Jeg fant på unnskyldninger for det. Jeg tok på meg skylden osv. Det stoppet ikke. Jeg skulle i dag ønske at jeg hadde gått da det skjedde første gang. Jeg synes nr 7 har tak i noe av det rette. Om han faktisk er lei seg og sjokkert over seg selv da kan det være noe å jobbe med. Om han forsøker å legge skylden over på deg og mener at dette må du selv bære skylden for fordi han følte seg provosert da bør du tenke deg veldig godt om. En ting er å bli sint, føle seg provosert og føle en viss lyst til å lange ut. Noe helt annet å faktisk følge den impuls. Det korrekte (og normale) er å kontrollere impulsen. Det er ikke greit å gi etter. Føler han at han var i sin gode rett bør du komme deg bort.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #15 Skrevet 12. januar 2015 Ett engangstilfelle av denne type kunne jeg tilgitt om mannen var enig i at han hadde gått over en grense. Hadde ikke godtatt om det var slag eller spark feks, for det virker mer "bevisst". Gi tydelig beskjed om hva du gjør om det skjer igjen. Anonymous poster hash: 06b5b...368
valkyrien Skrevet 12. januar 2015 #16 Skrevet 12. januar 2015 Det kommer veldig an på omstendighetene synes jeg, umulig å si noe om med så lite info.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå