Gå til innhold

Dere som får matkasser levert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det store nok porsjoner i dem?

Vi er to voksne og ett barn og alle glade i mat :-)

Anonymous poster hash: e61c8...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har aldri hatt problemer med mengden, heller motsatt, vi har hatt mye rester. Har hatt opptil 3 voksne og 3 barn på middager fra forskjellige matkasser uten problemer. (Barna spiser ikke så mye da....)

Skrevet (endret)

Vi har Adams matkasse, og er to store og to små.  Det er ganske varierande kor mykje ungane et, det er nok ikkje alt som fell like mykje i smak hjå den kresne, men vi har alltid mykje restar etter middagen.  Men eg las nyleg ei som klaga over at det var for lite, så vi er nok litt forskjellige.  Det varierar nok og litt mellom dei ulike rettane i matkassen.

- det er og trebarnsfamiliar som brukar matkasse berekna for fire, og heller skøyter på litt med grønsaker eller pasta ol. Synes som regel det er rikeleg med kjøt/fisk.

Endret av soleia
Skrevet

Ok :-)

Takk for svar!

Skrevet

Nok mat til oss som er to voksne storspisere og et barn i kassen for 4. Porsjonene varierer dessverre en del ut fra hva som skal serveres. F eks beregnes det 400 g bacon eller varmrøkt laks, mens en får hele 800 g fiskekaker.

Anonymous poster hash: bcdf7...48a

Skrevet

Vi har Kolonihagen, 2 voksne og 1 barn, det er rikelig, men så er det også beregnet for 2 voksne og 2 barn.

Anonymous poster hash: 46e11...54a
Skrevet

Fikk første kassen fra Adams i dag.. Vet ikke helt hva jeg synes enda.. Ble litt paff når jeg åpnet kassen og så hvor lite det var. Men skal ikke dømme før vi har spist 😜

Anonymous poster hash: bc1cc...9f7

Skrevet

Adams har nettopp begynt å levere hit. Har fått sett noe av innholdet hos ei venninne. Og det var virkelig stusslige greier :o Alt for lite mat til to voksne og to barn!

Anonymous poster hash: 04ea8...305

Skrevet

Vi har Godt levert. Mer enn nok mat til to voksne og to barn (7,5). Vi er veldig fornøyde med maten, ordentlig godt, men litt for dyrt...

Anonymous poster hash: 32968...462

Skrevet

Fikk første kassen fra Adams i dag.. Vet ikke helt hva jeg synes enda.. Ble litt paff når jeg åpnet kassen og så hvor lite det var. Men skal ikke dømme før vi har spist

Anonymous poster hash: bc1cc...9f7

Det kjem nok an på alder på barna, og om ein er i fysisk arbeid og difor har større energibehov.  Vi får som regel mykje restar, men har det ofte i lusjboks på jobb.  Får feks 600g kjøttdeig, 6 kyllinglår, 700- 800g kvit fisk, 600g laks, 600 g kyllingfilet, 600g salcicapølse  osv( har akkurat pakka opp ein matkasse).  Vi får alltid meir poteter enn vi brukar til ein middag, så dei brukar vi og i veka i mellom.

Skrevet

Jeg tror det er Godt levert og Adams matkasse som leveres i området her (Tromsø)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...