Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Noen som har noen erfaringer med denne beltestolen? Har googlet det uten å bli noe særlig klokere Anonymous poster hash: fa4f6...1ec
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Finnes bedre merker, Brio har ikke de beste bilstolene. Hvorfor spør du, lurer du på kvaliteten? (da må du opp i pris, på denne stolen vil du merke det er mindre polstring. og på komfort, hardere å sitte i.) Tror ikke jeg har sett denne stolen med noen testresultater heller. Det er en rimelig belstestol, fra et kjent merke, men dog ikke av de beste bilstolmerkene. Er det du som har spurt om dette ørten ganger før her? Kan mye om bilsikring, kan anbefale deg andre stoler om du er interessert. Anonymous poster hash: 906dd...f1f
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Har aldri spurt om sete før nei. Vi endte opp med Cybex Solution uten isofix. Var k en butikk og spurte, de sa også at Briosetene ikke var gode seter så da droppet vi det Anonymous poster hash: fa4f6...1ec
Anonym bruker Skrevet 13. januar 2015 #4 Skrevet 13. januar 2015 Har aldri spurt om sete før nei. Vi endte opp med Cybex Solution uten isofix. Var k en butikk og spurte, de sa også at Briosetene ikke var gode seter så da droppet vi det Anonymous poster hash: fa4f6...1ec Så bra, da har dere et godt sete nå Anonymous poster hash: 906dd...f1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå