Gå til innhold

Søke om bostøtte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går på dagpenger og har kun 10.000 i måneden så alle pengene mine går til tlf, internett/strøm og barnehage og litt mat. Mannen tjener godt, men er ikke mye igjen når han har betalt huslån, billån og diverse annet. Er det helt uaktuelt for meg å få bostøtte??

Anonymous poster hash: 1dd12...480

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går på dagpenger og har kun 10.000 i måneden så alle pengene mine går til tlf, internett/strøm og barnehage og litt mat. Mannen tjener godt, men er ikke mye igjen når han har betalt huslån, billån og diverse annet. Er det helt uaktuelt for meg å få bostøtte??

Ja

Anonymous poster hash: cd5a2...a25

Skrevet

Selvfølgelig er det helt uaktuelt for deg å få bostøtte. Dere har råd til huslån og billån, vel da får dere kjøpe billigere bolig eller bil. Ikke forvent at staten skal sponse dere med penger når mannen tjener godt. Lev etter hva dere har inn i måneden. Ikke staten sin feil at dere har så mye lån!

Anonymous poster hash: a529b...b13

Skrevet

Når du søker bostøtte, så ser Husbanken på husstandens samlede inntekt. Dvs. at din og mannens inntekt vil bli lagt sammen, og da er det lite trolig at dere vil ha rett til noe, med mindre han har en veldig lav inntekt. Du kan sjekke inntektsgrensene for der du bor på husbanken.no

Anonymous poster hash: daeec...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...