Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Hallo =) Jeg skrev inn et innlegg her i jula. Ble konisert i mai 13, normal celleprøve 6 mnd etter og var tilbake etter 14 mnd. som var nå i jula. Jeg fikk jo selvfølgelig mensen samme tid som hun skulle ta prøven. Hun tok prøven, men sa at jeg kanskje måtte tilbake for å ta en ny - at denne var ugyldig eller noe. Hun tok 2, en som det "heldigvis" ikke var blod på, prøvde nr 2, som det kom på. Fikk svar i dag, at prøvene var normale. Kan jeg nå da ta det helt med ro? Med tanke på at hun sa at jeg kanskje måtte tilbake å ta ny. Eller kan hun tatt prøven et "feil" sted. Eller vil Furst/labben (eller hvem som tar den) "se"/ finne ut av at denne funker som prøve og kunne derfor teste/se på den. Dette ble veldig rotete. Men jeg fikk et skikkelig ballespark når jeg fikk vite at jeg hadde CIN-iii i 2013. Og klarer ikke å legge bort dette. Legen er det helt umulig å prate med, og hun jeg prata med.. virka litt fersk. Takk for svar =) Anonymous poster hash: 10d55...d7b
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Ring å høre Masse lykke til Anonymous poster hash: 899df...a11
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Hvis det står at prøven er normal, så er det mest sannsynlig normal. Hvis du likevel ikke klarer å slå deg til ro med det-bestill deg time til gyn og ta en ny prøve. Anonymous poster hash: 586a7...311
Gemini77 Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Bioingeniørene ser om prøven er tatt fra feil sted.celleprøver skal tas fra transformasjonssonen og epitelcellene der er anderledes enn i resten av vagina. Derfor vil en prøve bli ugyldig hvis prøven ikke er tatt i riktig område eller om det ikke er nok celler for en konklusjon. At du har fått svar at prøven er normal så er det vært en adekvat prøve.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Takk gemini77 . Da velger jeg bare å Vær letta over normal prøve 😊 Anonymous poster hash: 10d55...d7b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå