Gå til innhold

Dere som har slanket/slanker dere? Løs hud.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, dere som har slanket dere, og slanker dere. Sliter dere med løs hud? Og hva tenker dere å gjøre med det?

Jeg er nå 36 år, og har gått opp og ned i vekt mange ganger. Og ser at nå er ikke huden like villig til å følge etter. Har ikke vært mer enn 20 kg overvektig. Har tidligere tatt buk plastikk grunnet stort heng og delte muskler etter svangerskap.

Men nå som jeg er på vei ned, så ser jeg at jeg får løs hud på lårene, det er jo virkelig ikke pent. Jeg trener hard styrke 2 ganger i uken, og spinning en gang. Noe mer får jeg ikke trent med studier, jobb og som enslig mor. Men huden vil ikke trekke seg sammen.

Har jo bare tenkt og fortsette med styrke, og se om tiden hjelper noe. Vet ikke om jeg vil opereres heller, uansett vil det jo ta flere år og spare til en sånn operasjon. Den får jeg ikke dekt.

Anonymous poster hash: a5564...6d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hittil gått ned 40kg og er ikke ferdig. Løs hud, absolutt! Halsen, overarmene, mage, rumpe og lår. Når jeg ligger på ryggen med beina opp. Ligger det en ring med hud og fett rundt lårene over magen, på en måte. På ingen måte lekkert. Jeg skal nok få fjernet dette, men jeg skal vente til jeg har gått ned mer. Så skal jeg ta kontakt med legen og få noen tips. Halsen plager meg enslig mest, for det kan jeg ikke skjule under klær. Har absolutt ingen profil, sånn kalkunhals, liksom. Og hengende kinn enda jeg bare er 35 år. Så det er nok det første som skjer...

Anonymous poster hash: 182f4...117

Skrevet

Løshud går ikke an å stramme ved trening, så det må opereres bort hvis du plages. Slanker meg ikke, men magen har strukket seg veldig i 3 svangerskap slik at hele magen er katastrofeområde :(

Skrevet

Å nei....det der hadde jeg ikke tenkt på. Holder på å gå ned 20 kilo selv, blir dette resultatet, altså? Sukk

Anonymous poster hash: a64b1...ae4

Skrevet

Jeg har hittil gått ned 40kg og er ikke ferdig. Løs hud, absolutt! Halsen, overarmene, mage, rumpe og lår. Når jeg ligger på ryggen med beina opp. Ligger det en ring med hud og fett rundt lårene over magen, på en måte. På ingen måte lekkert. Jeg skal nok få fjernet dette, men jeg skal vente til jeg har gått ned mer. Så skal jeg ta kontakt med legen og få noen tips. Halsen plager meg enslig mest, for det kan jeg ikke skjule under klær. Har absolutt ingen profil, sånn kalkunhals, liksom. Og hengende kinn enda jeg bare er 35 år. Så det er nok det første som skjer...

Anonymous poster hash: 182f4...117

Så utrolig flink du har vært, som har gått ned så mye. Håper du får de operasjonene du trenger.

Skrevet

Å nei....det der hadde jeg ikke tenkt på. Holder på å gå ned 20 kilo selv, blir dette resultatet, altså? Sukk

Anonymous poster hash: a64b1...ae4

Nå har jeg gått ned 10-20 kg mange ganger, og de første gangene var det ikke noe løs hud. Men jo eldre man blir, og flere ganger man har gått opp og ned. Eller man går ned veldig mye i vekt, så blir det nok en del løs hud.

Skrevet

Jeg tenker at jeg er 40 år, jeg har levd og jeg har født barn, det setter noen spor og jeg blåser ærlig talt i det.

Jeg er ikke 17 år lenger og trenger ikke se stram og lekker ut i bikini, så lenge jeg er slank og sunn er jeg fornøyd. Litt hengehud på magen og flaggermusarmer får bare være ;)

Anonymous poster hash: 4e5c7...3aa
Skrevet

Det eneste som hjelper er operasjon. Du får ikke trent bort løshud, om du trener 24 timer i døgnet.

Anonymous poster hash: 26b66...120

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...