Gå til innhold

Oppdatering jeg som var forelsket i ei annen jente

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har enda ikke bedt henne ut,men har sendt henne melding på facebook, Anonoymt og sagt akkurat hva jeg føler for henne,føler meg så feig ;(

Men vet hun satt pris på det,for hun leste det når jeg klippet meg,for noen andre hun jobbet med, og de hørte også på den sangen jeg sa hun burde høre,en sang som gjør at jeg tenker masse på henne,og hun sa at hun gjerne ville vite hvem jeg var,fordi det var noe av det fineste noe har skrevet til henne.

Men så er det jeg ,er så usikker,siden nesten ingen vet jeg er bifil,veldig spent på hvordan blant annet foreldrene mine skal reagere,men er så forelsket at jeg blir gal snart, tenker på henne 24/7 og drømmer til og med om henne.

Hva skal jeg gjøre videre her?

Anonymous poster hash: b094b...410
Videoannonse
Annonse
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Er det en ting jeg har lært her i livet, så er det drit i hva andre tenker. Så lenge du ikke skader noen eller gjør noen vondt- lev livet DITT som du VIL! Med mindre du tror på reinkarnasjon lever du bare en gang ;)

Mennesker er tilpasningsdyktige, det aller meste som virker sjokkerende i begynnelsen blir normalen etterhvert :)

La henne i det minste få vite hvem du er!

Lykke til! :D

Skrevet

Ikke meningen å spore av, men hvordan sender man melding på facebook anonymt?

Skrevet

Ikke meningen å spore av, men hvordan sender man melding på facebook anonymt?

Det lurte jeg og på

Anonymous poster hash: 6eba3...209

Skrevet

Oppretter en falsk bruker? Er vel ikke verre enn som så regner jeg med :)

Skrevet

Over til spm ditt HI. Go for it! Drit i alle andre. Du dier du holder på å bli gal, og om du blir gal av å ikke si i fra har du vel bare ett valg ;) lykke til!

Skrevet

Opprettet falsk profil ja, og slettet den med engang jeg sendte melding,trodde kanskje det ikke kom frem da,men hun fikk det!

Ja må si det snart, vet ikke om hun har forstått det er meg, hun titter mye på meg når jeg er i byen,men har aldri gitt henne noe grunn til og tror at jeg liker henne, men vi har en veldig hyggelig tone når hun klipper, men er så redd for at hun ikke liker meg, er mer derfor jeg holder igjen også,enn at andre skal få vite det

Skrevet

Har ikke lest andre tråder om dette, så må spørre: vet du at hun er lesbisk da?

Anonymous poster hash: 77e35...156
Skrevet

Si det til henne!

Hilsen ei som nå er gift med drømmedama etter å ha hoppet i det!

Anonymous poster hash: f085a...1af

Skrevet

Hun er Bifil som meg, hun slo opp med dama si i midten av desember som var.. de var sammen i 2 og halvt år. vil jo helst ikke såre noen heller,hvis hun skal like meg også,så vil jeg ikke såre eksdama hennes

Skrevet

Hvorfor i alle dager skal du ta ansvar for eksdama hennes sine følelser? Tror du heller skal tenke på at om du ikke sier noe til henne kan det fort være at noen andre gjør det, og dama er borte for deg. ;-)

Skrevet

Du synes ikke jeg skal bry meg om det? Jeg er bare redd for hva som vil skje, for hun tok det veldig nok når hun jeg liker slo opp med henne. Du som er gift med drømmedama,er du lebisk eller er du en mann ?=)

Skrevet

hun tok det veldig tungt skulle det stå, ikke nok

Skrevet

Du synes ikke jeg skal bry meg om det? Jeg er bare redd for hva som vil skje, for hun tok det veldig nok når hun jeg liker slo opp med henne. Du som er gift med drømmedama,er du lebisk eller er du en mann ?=)

Bare pass på å ikke bli en rebound for denne dama for å komme over eksen sin. Mange som bruker nye flammer noen uker etter brudd som selvtillitsboost, at de fortsatt har draget og kan få andre enn eksen også. Men hadde selvfølgelig vært hyggelig hvis det klaffet for dere :)

Skrevet

Jeg som er gift med drømmedama er bifil kvinne. :-)

Skrevet

Jeg tror du bør gjøre det du føler er mest riktig, hvis du vil si det til henne,men ikke tør og si det direkte,så si det  til henne med for eksempel kjøpe et kort, blomst eller noe annet fint og skrive hvem du er, og si at du gjerne vil be henne på kino, ut og spise eller noe annet koselig :)

og hvis du ikke tør det,så send henne melding på facebook,men fra din ekte profil :)

Masse lykke til

Skrevet

Så koslig for deg da, at du ble gift med drømmedama :).

Takk Blair, Skal si det til henne personlig imorgen, skal be henne ut,spør om jeg kan få et par minutter alenetid med henne,så ber jeg hun ut på kino og mat til helga:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...