Gå til innhold

dersom ditt barn har feber....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er 2,5 år og 38 i temp i morges. Mannen er hjemme med henne i dag... Lurer på om jeg skal si på jobb når jeg kommer at jeg må være hjemme med henne imorgen? Så har de lenger tid på seg å finne folk? Det er vel uansett slik at det skal være en feberfri dag?

Anonymous poster hash: cb0dc...742

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på tempen utover dagen. 38 regnes som subfebril, så hvis formen er bra og temperaturen er nede i ettermiddag, ville ikke jeg blitt hjemme i morgen. Men det ser du jo egentlig først i morgen... Formen kan bli verre og tempen øke igjen... 

Anonymous poster hash: 0a8a2...93d
Skrevet

Hvis barnet fortsatt har 38 ved lunsjtider i dag, ville jeg sagt i fra til sjefen om at jeg ble borte i morgen ja. 38 regnes som feber i min barnehage, og da gjelder 24timersregelen.

Anonymous poster hash: 04a5e...bcc

Skrevet

Temperaturen er alltid lavest om morgenen. Ettermiddag/kveld vil den være høyest. Tror nok du må belage deg på å være hjemme i morgen, ja.

Anonymous poster hash: 16576...d04

Skrevet

Min er alltid hjemme en dag hvis han har feber,så ja si fra idag, og feberen blir høyere utover dagen

Skrevet

Hva regnes som feber da, og hvor måler dere? Er jo en hel grad forskjell fra under armen til baken. I grunn merkelig at vi ikke heller snakker om differansen fra normaltemp når barnet er friskt.

Anonymous poster hash: 089ad...e64
Skrevet

Hva regnes som feber da, og hvor måler dere? Er jo en hel grad forskjell fra under armen til baken. I grunn merkelig at vi ikke heller snakker om differansen fra normaltemp når barnet er friskt.

Anonymous poster hash: 089ad...e64

Det som regnes er temperaturen i baken. Måling under armen er så usikkert at det knapt kan brukes.

Anonymous poster hash: 4ccc6...63f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...