Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #1 Skrevet 12. januar 2015 Jenta mi er 2,5 år og 38 i temp i morges. Mannen er hjemme med henne i dag... Lurer på om jeg skal si på jobb når jeg kommer at jeg må være hjemme med henne imorgen? Så har de lenger tid på seg å finne folk? Det er vel uansett slik at det skal være en feberfri dag? Anonymous poster hash: cb0dc...742
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #2 Skrevet 12. januar 2015 Kommer an på tempen utover dagen. 38 regnes som subfebril, så hvis formen er bra og temperaturen er nede i ettermiddag, ville ikke jeg blitt hjemme i morgen. Men det ser du jo egentlig først i morgen... Formen kan bli verre og tempen øke igjen... Anonymous poster hash: 0a8a2...93d
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Hvis barnet fortsatt har 38 ved lunsjtider i dag, ville jeg sagt i fra til sjefen om at jeg ble borte i morgen ja. 38 regnes som feber i min barnehage, og da gjelder 24timersregelen. Anonymous poster hash: 04a5e...bcc
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Temperaturen er alltid lavest om morgenen. Ettermiddag/kveld vil den være høyest. Tror nok du må belage deg på å være hjemme i morgen, ja. Anonymous poster hash: 16576...d04
februarprins2013 Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Min er alltid hjemme en dag hvis han har feber,så ja si fra idag, og feberen blir høyere utover dagen
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Hva regnes som feber da, og hvor måler dere? Er jo en hel grad forskjell fra under armen til baken. I grunn merkelig at vi ikke heller snakker om differansen fra normaltemp når barnet er friskt. Anonymous poster hash: 089ad...e64
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Hva regnes som feber da, og hvor måler dere? Er jo en hel grad forskjell fra under armen til baken. I grunn merkelig at vi ikke heller snakker om differansen fra normaltemp når barnet er friskt. Anonymous poster hash: 089ad...e64 Det som regnes er temperaturen i baken. Måling under armen er så usikkert at det knapt kan brukes. Anonymous poster hash: 4ccc6...63f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå