Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 I lys av en annen diskusjon her inne. Jeg har en datter på 8 år som er ekstremt kresen. Mine to andre barn spiser det meste, men denne frøkna er fryktelig sta. Hun har ikke spist brød på mange mnd. Hun spiser heller ikke yoghurt. Dette har ført til at jeg har hatt problem med å finne noe å sende med henne til skolemat. Hun spiser nemlig ikke om det er noe hun ikke liker. Hun spiser også minimalt på SFO. Da tar hun somregel et halvt knekkebrød uten pålegg. Har brukt å sende med henne tacolefser med rømme og salsa da hun har spist dette. Nå har matboksen kommet urørt hjem mange ganger og jeg må finne på noe nytt å sende med henne. Nå i helgen måtte vi kjøpe loff da det var utsolgt for annet brød. Det har vi ikke hatt hjemme på lenge. Å da spiste hun plutselig 3 skiver. Er det ille å sende med henne loff med sunne pålegg? PS. Hun får også med frukt hver dag, men spiser lite av dette også. Anonymous poster hash: 75fba...1ca
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Spiser hun grønnsaker da? Omelett? frokostblanding? Salat? Anonymous poster hash: 76054...0f1
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Loff er utrolig dårlig mat, men når det gjelder et tilfelle som du beskriver her, så kjør på! Noe er bedre enn ingenting, og noe næring må hun få i seg. Anonymous poster hash: 130cd...2e9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Tusen takk for svar. Hun spiser heldigvis grønnsaker. Hun sier nå at hun vil ha loff med spekeskinke og agurk. Hi Anonymous poster hash: 75fba...1ca
BikkjeBisk Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Tusen takk for svar. Hun spiser heldigvis grønnsaker. Hun sier nå at hun vil ha loff med spekeskinke og agurk. Hi Anonymous poster hash: 75fba...1ca Tja, hvis hun virkelig er så kresen som du sier hun er hadde jeg valgt å laget en tyyyyyynn loffskive og slengt med masse grønnsaker/nøtter. Hva skjer hvis du "sulter" henne? F.eks ikke tilbyr noe annet enn det du lager? Blir hun gående en hel dag uten å spise da?
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar. Ja da går hun en hel dag uten å spise. Hi Anonymous poster hash: 75fba...1ca
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #8 Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar. Ja da går hun en hel dag uten å spise. Hi Anonymous poster hash: 75fba...1ca Har du forresten tatt blodprøver av henne? Jeg var plaget en periode med at alt smakte dritt. Kjøtt smakte/luktet rottent, brød var djevelen selv osv. Dro til legen og fant ut at jeg hadde mangel på omentrent alt av vitaminer. Begynte å ta noe heidundrende med kosttilskudd og da ble det bedre Anonymous poster hash: 6a3cd...4e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå