Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Jeg har en stund hatt en rar følelse nedentil, litt sånn nedpress og vært veldig øm. Idag begybte det å gjøre vondt, det stikker og verker. Føler at jeg må på do hele tiden, men det svir ikke når jeg tisser. Det gjør veldig vondt i hele underlivet og oppover mot magen, det "vibrerer" og drikker veldig rundt der. Aldri opplevd dette før. Noen som har erfaringer med dette? Det er ikke noe kjønnssykdom for det testet jeg meg for nylig. Anonymous poster hash: 3fed2...cf4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Ta en urinrpøve. Det kan være uvi, ikke alltid det gir sviing når man tisser. Hos meg ga det bare et ubehag og ømhet i underlivet. Har aldri hatt det flere ganger. Anonymous poster hash: d9656...e68
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Høres ut som når jeg har uvi. Har aldri hatt smerter, kun en sånn rar følelse. Anonymous poster hash: 14083...3c7
Badedrakt Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Takk for svar. Har ikke mulighet til å dra til lege før onsdag så håper jeg klarer meg til da. Men det begynner å gjøre innmari vondt. Lest at det går Ann å drikke den bort. Noen som har gjort det? Eller må det antibiotika til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå