Gå til innhold

Akutt vondt i magen nede venstre side. Gravid 39


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom akutt nede på venstre side. Så ille at jeg krølla meg sammen på bakken. Og ble kvalm. Holdt på i ca 30 sekunder. Det er ikke rie vondt.. Fikk også plutselig kløende utslett på ene armen, men smertene er helt borte.( ca en time siden) babyen har vært veldig aktiv den siste timen. Så virker jo som han har det bra. Eller bør man sjekke? Skal ha krisersnitt denne uken så går uansett ikke lenge til.

 

Anonymous poster hash: 60ffa...a69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skader ikke ta en tlf, sannsynligvis sjekker de ingenting når det gikk då raskt over å du kjenner liv.

 

Jeg er like langt på vei som deg, har ofte akutte magesmertene grunnet mageknip og avføringsproblemer. Går raskt over men utrolig vondt. Kan det være noe lignende?

 

Anonymous poster hash: f2320...e28

Skrevet

Hmm føltes ikke slik. Føltes mer ut som eggstokk smerter slik jeg har merket før graviditet eller at nor låste seg på en måte.. Hmmmm usikker

 

Anonymous poster hash: 60ffa...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...