Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hvordan organiserer du legging? Hvem legger seg først osv. Synes det er så vanskelig å finne en god rutine. Babyen sover ikke til faste tider enda, så er umulig å planlegge. Mang en legging av eldste foregår med baby hengende i puppen. Det fungerer jo, men... Hvordan gjør dere det? Anonymous poster hash: b5838...658
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Legger babyen mens storebror ser barnetv. Babyen legger seg kl 18, storebror kl 19. Litt tøys i starten, men nå er babyen 4 mnd og inne på rutinene. Anonymous poster hash: c4081...068
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 jeg har ingen rutine på baby. lenge leve bæresele. da er hun med på stellet av storesøster. og på rommet til storesøster tar jeg inn vippestolen hvor jeg plasserer babyen mens jeg leser og synger for dem begge. de elsker det begge to med denne kosestunden. så blir baby med ned i stua igjen etterpå. Anonymous poster hash: 7f449...eb0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Legger baby Halvannen time før, men da hun var enda yngre så hadde jeg hun på armen bare .. Føler jeg har så lite tid til den største til tider of samvittigheten ødelegger meg Anonymous poster hash: 50991...c39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå