Gå til innhold

Du som er alene med baby og eldre søsken:


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan organiserer du legging? Hvem legger seg først osv. Synes det er så vanskelig å finne en god rutine. Babyen sover ikke til faste tider enda, så er umulig å planlegge. Mang en legging av eldste foregår med baby hengende i puppen. Det fungerer jo, men... Hvordan gjør dere det?

 

Anonymous poster hash: b5838...658

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger babyen mens storebror ser barnetv. Babyen legger seg kl 18, storebror kl 19. Litt tøys i starten, men nå er babyen 4 mnd og inne på rutinene.

 

Anonymous poster hash: c4081...068

Skrevet

jeg har ingen rutine på baby. lenge leve bæresele. da er hun med på stellet av storesøster. og på rommet til storesøster tar jeg inn vippestolen hvor jeg plasserer babyen mens jeg leser og synger for dem begge. de elsker det begge to med denne kosestunden. så blir baby med ned i stua igjen etterpå.



Anonymous poster hash: 7f449...eb0
Skrevet

Legger baby Halvannen time før, men da hun var enda yngre så hadde jeg hun på armen bare .. Føler jeg har så lite tid til den største til tider of samvittigheten ødelegger meg :(

 

Anonymous poster hash: 50991...c39

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...