Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Det var en tråd her for noen dager siden om hvilke fordommer folk hadde. NÅ kom jeg på min: Når Sundby kreker seg over mål så sliten at han brekker seg, Northug nærmest besvimer etter å ha passert målstreken og disse to følges av en så godt som ukjent Russer som ser ut som han gått mosjonstur til ullevålseter, DA vekkes fordommene mine. Anonymous poster hash: 75311...ef9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Du er vel ikke helt alene om akkurat den... Jeg prøver å i hvert fall være bevisst slike tanker og ikke la slike fordommer på styre meg og hvordan jeg gjør meg opp meninger om ting, men ikke alltid like lett. Anonymous poster hash: 1a015...960
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 Du er vel ikke helt alene om akkurat den... Jeg prøver å i hvert fall være bevisst slike tanker og ikke la slike fordommer på styre meg og hvordan jeg gjør meg opp meninger om ting, men ikke alltid like lett. Anonymous poster hash: 1a015...960 Du har helt rett. Viktig å være bevisst. Men fordommer er fordommer, og jeg har dessverre en tendens til å være skeptisk til russere, finner og østeuropeere som plutselig gjør det bra. Prøver å jobbe med saken HI Anonymous poster hash: 75311...ef9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Det var en tråd her for noen dager siden om hvilke fordommer folk hadde. NÅ kom jeg på min: Når Sundby kreker seg over mål så sliten at han brekker seg, Northug nærmest besvimer etter å ha passert målstreken og disse to følges av en så godt som ukjent Russer som ser ut som han gått mosjonstur til ullevålseter, DA vekkes fordommene mine. Anonymous poster hash: 75311...ef9 Hæ? Anonymous poster hash: 34dc8...fd4
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Det var en tråd her for noen dager siden om hvilke fordommer folk hadde. NÅ kom jeg på min: Når Sundby kreker seg over mål så sliten at han brekker seg, Northug nærmest besvimer etter å ha passert målstreken og disse to følges av en så godt som ukjent Russer som ser ut som han gått mosjonstur til ullevålseter, DA vekkes fordommene mine. Anonymous poster hash: 75311...ef9 Hæ? Anonymous poster hash: 34dc8...fd4 Tour de ski Anonymous poster hash: 75311...ef9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå