Gå til innhold

Negativ test 4 dager før mens..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håp ute da?

2pp etter spiral nå. Mens er regelmessig. Forventer mens nå torsdag. Huff..gidder ikke teste igjen å for bare vente på mensen:(

Eneste mens eller graviditetsymp jeg har er "litt forslåtte" pupper og småstikk i livmor av og til.

Blæ. Hadde masse sex rundt EL...

Anonymous poster hash: a1a7d...e63

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh nei, håpet er ikke ute.

Anonymous poster hash: 64211...b87

Skrevet

Absolutt ikke. Ekspertene anbefaler å teste fra den dagen du forventer mens, men mange tester ikke positivt før en stund etter mensen ikke kom :) !

Anonymous poster hash: 1cb01...877

Skrevet

Det er jo alt for tidlig å teste da... Med førstemann fikk jeg positiv test fire dager ETTER IKM....

Anonymous poster hash: e7ee0...7e0

Skrevet

Mulig, men sist gang hadde jeg festeblødning så da "visste" jeg. Er 99% jeg ikke er gravid...off jaja

Hi

Skrevet

Mulig, men sist gang hadde jeg festeblødning så da "visste" jeg. Er 99% jeg ikke er gravid...off jaja

HiAnonymous poster hash: a1a7d...e63

Hvert svangerskap er forskjellig...

Skrevet

Regner med at jeg må ha festeblødning siden jeg hadde det sist? Kjente en "krampe" stikk i livmor og fikk mye utflod 1 uke etter EL, håpte på en festeblødning ,men ingenting rødt eller brunt her..

Takk for svar. Tester meg om ikke M kommer torsdag..

Har forresten strålesmerter i lysken/ stikker på siden under underlivet/låret..håper det er et tegn?! Sikkert ikke

Skrevet

Men herlighet...vent en ukes tid etter forventet mens...fatter ikke at folk gidder å teste før det.... Kaste penger ut av vinduet.

Anonymous poster hash: ff6b2...5d4
Skrevet

Men herlighet...vent en ukes tid etter forventet mens...fatter ikke at folk gidder å teste før det.... Kaste penger ut av vinduet.

Anonymous poster hash: ff6b2...5d4

Helt enig, og jeg lurer oppriktig på hvorfor folk stadig tester FØR forventet mens! Resultatet kan man uansett ikke stole på, så hvorfor??

Anonymous poster hash: 31d9f...7fb

Skrevet

Men herlighet...vent en ukes tid etter forventet mens...fatter ikke at folk gidder å teste før det.... Kaste penger ut av vinduet. Anonymous poster hash: ff6b2...5d4

For min del, må jeg teste tidlig fordi jeg går på medisiner jeg må slutte med FØR jeg er 5 uker på vei....

Skrevet

Koste 5 kr stykk på ebay, men nå er det første gang jeg tester da. Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...