Gå til innhold

Hvor gammelt var barnet ditt

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du syntes han / hun var på sitt mest irriterende??

Jeg har en på 6 1/2 nå som går meg på nervene i tide og utide….

Har vel kanskje noe med at h?n er i den første løsrivningsfasen og umulig å komme med tilsnakk til...

Anonymous poster hash: 4e682...99a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har aldri vært irriterende. 11 år nå

Anonymous poster hash: a181e...bdb

Skrevet

Noen perioder har vært mer slitsomme enn andre, men veldig irriterende kan jeg ikke si de har vært i noen spesiell alder. Har aldri opplevd at de ikke er tilsnakkendes.

De er 13, 11, 7 og 6 år.

Anonymous poster hash: 73197...e08

Skrevet

Eldste er nå 11 år og jeg syns han kan være fryktelig irriterende. Eller kanskje provoserende er mer riktig ord...

Skrevet

2,5-3,5 år. Han tester oss veldig nå som 6-åring og kan være passe frekk, men det er ingenting ift "Exorcist" perioden vi hadde. Nå kan vi i det minste snakke med han og logiske argumenter pleier å nå frem til slutt. Hvis ikke forstår han betydning av konsekvens mye bedre enn når han var 3 og det klikket for han. Selvkontroll har han også skjønt hva er siden den tiden.

Anonymous poster hash: 36bdb...8e2

Skrevet

Jeg tror også det er en teste-fase nå. H?n prøver å finne ut hvor mye h?n skulle ha sagt i forskjellige situasjoner. Mener ikke "ikke tilsnakkendes" på den måten, men at man gjerne må si ting 4-5-6 ganger ( for eksempel: ikke gjør det ) før h?n gidder å høre..

Skjønner ikke dere som IKKE syntes det kan være irriterende..

Prøver seg også på litt frekkhet, men det slår vi utrolig hardt ned på.

HI

Anonymous poster hash: 4e682...99a
Skrevet

babytiden! Han var vel 8-9 mnder men likevel så krevende,klengete og skrikete for alt!

Nå er han 3 år å det kan bli litt mye når han spør "hvorfor det" til alt vi sier,å når han gjentar seg selv for hundrede gang.

Men syns han uansett er mye enklere å ha med å gjøre nå å nyter dagene med han :)

Anonymous poster hash: fbbcf...e79
Skrevet

Min er 2 år i febuar, han er forløpig en enkel unge,men kan være trass i blant,men bryr meg ikke om det,så blir han vanlig igjen

Anonymous poster hash: 9fa14...05a
Skrevet

Den mellomste her, som er midt i sin mest hormonelle alder! Vet aldri hvor jeg har han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...