Gå til innhold

Finnes det faktisk foreldre som ikke liker barnet sitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit man kan mislike oppførsel til tider, men er det noen som ikke liker barnet sitt?? •trist•

Anonymous poster hash: 718c1...3c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det håper jeg inderlig ikke, men tror nok de finnes..

Anonymous poster hash: 25d78...697

Skrevet

Selvfølgelig, min pappa liker ikke meg.

Han er veldig selvsentrert, han vil at alt og alle skal dille med han. Han er negativ av personlighet, alltid noe galt med personer, ting og det meste egentlig. Veldig lite empatisk og hjelpsom, har noen det fælt har han det verre, trenger noen hjelp trenger han mer hjelp. Han har absolutt ingen venner, ingen holder ut med han over til og alle han har blitt kjent med gjennom jobb o.l. har bare trukket seg ut av livet hans igjen. Jeg mistenker at han ikke her mentalt helt frisk, men han nekter selvfølgelig å oppsøke hjelp for det er alle andre det er noe galt med og ikke han.

At han fikk en datter som er sterk psykisk, som klarer seg greit i livet, som er blid, positiv og sosial er vanskelig for han å svelge. Han vil ikke ha noe med meg å gjøre. Jeg har blitt sinna på han og bedt han skjerpe seg litt for mange ganger....

Anonymous poster hash: 884d7...b39
Skrevet

Desverre så finnes de foreldrene. De gjør alt for å beskytte og ta vare på sitt barn, men følelsene er ikke altid med. Dette er utrolig tabu å prate om, så dette er noe som aldri snakkes om i det åpne.

For de som lever med dette er skamfulle, og tørr ikke å søke hjelp fordi det finnes lite informasjon om dette.

Jeg har møtt noen løpet av min karriere, og det er vondt å høre deres historie og rop om hjelp.

Anonymous poster hash: fd160...2d9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...