Gå til innhold

stua til lasse og caroline

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er så ryddig, sterilisert, polert, glanset, blank og vakker, ja rikttig som i ett magasin.

Og det salongbordet?.........woooow.

Hva med 1 åringen, snørrete neser, fingre som er både i nesa, munnen og i brødskiva med makrell i tomat.....

I min tid som småbarnsmor så ble vinduer og bord, benker og stoler støtt tilgriset av små barnehender.

Mon tro hvordan hun greier å ha huset så vanvittig plettfritt.

Csi hadde fått trøbbel med å finne bevis for liv der.

Eller det det meg drt er noe galt med???

Anonymous poster hash: 09997...904

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stua til hvem?

Anonymous poster hash: c49c4...a79

Skrevet

Bloggen hennes ER overfladisk, det sier hun jo selv. Og hun legger jo ikke ut bilder av møkka på bloggen. Det er ikke den typen blogg. Også har hun støv på hjernen. Noen har det renere enn andre. Men det er nok både pålegg og smuler i det huset gjennom dagen

Skrevet

Hun tar kanskje 3 biler i døgnet av stuen sin, og de ta selvfølgelig ikke akkurat når ungene går rundt der å griser/leker. De bildene blir tatt f.eks når ungen tar duppen sin og mamma akkurat har tørket over. Det er sånn det foregår i de fleste blogger altså, bildet av kjøkkenet blir tatt rett etter at det er ryddet, mens det kanskje er rotete i stuen osv.

Dessuten spiser vel ikke ungene makrell i tomat vandrende rundt i stuen?

Har fire barn selv og måltidene har alltid blitt spist ved kjøkkenbordet, og når de er ferdig å spise har jeg tørket av truten og fingrene før de har gått ut i stuen igjen. Er vel ikke vanlig å la en unge klasse makrell i tomat rundt i stuen?

Anonymous poster hash: bcd1b...726
Skrevet

Kan hende hun tar bildene når hun akkurat har "stæsjet"??

D hadde iallefall jeg gjort dersom jeg skulle vise interiøret mitt ;)

Anonymous poster hash: 1b16b...eb5

Skrevet

Jeg er ikke fan av frua, men ærlig talt - uansett hvor gammel barnet vårt har vært har vi alltid klart å holde hjemmet vårt ved like. Alt blir tilgriset så klart, men vi er de type mennesker som vasker det bort fort som fy. Liker ikke å bo i et flekkete og møkkete hejm uansett hvor mange barn som bor der. Her er huset vårt ryddet, rent og ganske "polert" hver kveld før vi legger oss selv om vi har barn. Ungen springer jo ikke rundt hele huset og griser ned, så å tørke over de steder det kommer flekker er jo ingen problem. Dessuten tar de jo kun bilde når det er nypolert og vasket. Selvfølgelig tar de ikke bilder når det er på sitt verste! 

Dessuten tror jeg nok disse bloggerne tar mange bilder på en gang når det ser slikt ut slik at de kan legge ut slike bilder selv på dager hvor stua ser ut som et bomba horehus. 

Anonymous poster hash: 7630c...129
Skrevet

Lasse :legrine:

Er vel få bloggere som viser frem rotet!?

FF vet jo hvordan man redigerer bildet til å bli både støvfritt og flekkfritt.

Slutt å klikk dere inn på bloggen!!!!

Anonymous poster hash: 6c950...095
Skrevet

Ja jeg tror det er deg det er noe galt med...

Anonymous poster hash: 56722...b2c

Skrevet

Den er så ryddig, sterilisert, polert, glanset, blank og vakker, ja rikttig som i ett magasin.

Og det salongbordet?.........woooow.

Hva med 1 åringen, snørrete neser, fingre som er både i nesa, munnen og i brødskiva med makrell i tomat.....

I min tid som småbarnsmor så ble vinduer og bord, benker og stoler støtt tilgriset av små barnehender.

Mon tro hvordan hun greier å ha huset så vanvittig plettfritt.

Csi hadde fått trøbbel med å finne bevis for liv der.

Eller det det meg drt er noe galt med???

Om du ikke skjønner hvordan dette fungere så er det deg det er noe galt med ja!

Jeg har fire barn, og kunne helt fint tatt 10 bilder om dagen av en ryddig del av huset. Hele huset ser ikke bombet ut til enhver tid selv om det bor 6 personer her i huset og 4 av dem er barn altså.

Akkurat nå ser det bombet ut på spisestuebordet fordi alle fire ungene sitter der å leker med play-doh, de har spredd seg utover hele bordet med allverdens utstyr. Men jeg kunne fint tatt en smaching bilde av badet som jeg vasket over i stad eller kjøkkenet som jeg ryddet etter frokost. Skynder jeg meg å ta et bilde nå rett før i går igang med lunsjen ser det kjempefint ut ;)

Anonymous poster hash: bcd1b...726

Skrevet

Hun har vaskehjelp

Anonymous poster hash: 8314a...266
Skrevet

Har alltid 100% ryddig stue. Makrell i tomat har ingenting på en stue å gjøre og ungene vasker hendene etter de har spist..

Her er det også åpent hus" med masse unger på besøk, men har aldri hatt problemer med at det ikke er ryddig og rent. Barnerommene kan være bombet til tider, men ungene kan å rydde, fordi de har lært det.

Anonymous poster hash: a554f...d6b
Skrevet

Du gjør deg vel bittelitt dummere enn du er nå?

Anonymous poster hash: db537...b55

Skrevet

Jepp LASSE, det er det caroline kaller han, irl.

Skrevet

De har et eget rom i et uthus som Nelia spiser maten sin i.

Anonymous poster hash: c21fd...58c

Skrevet

Hun har jo bare et barn. Enkelt. Har 2 aktive barn og har det nokså likt ryddig.

Uansett er jo bloggen hennes overfladisk.:)

Anonymous poster hash: f31ec...7d4

Skrevet

Dessuten så er ikke Nelia grisete og snørrete av seg,så det så!

Anonymous poster hash: d7ac1...f1c

Skrevet

Jeg ville nå tatt en haug ulike bilder en dag. Byttet litt blomster og flyttet på ting. Vips har jeg bilder jeg kan legge ut hver dag hele uka.

Anonymous poster hash: 3af2f...6ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...