Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Hva kan det være? Småkvalm hele dagen i fem dager nå. Noe som går? Alle grav.tester er hittil negative, men 5 dager til ventet mens, så kanskje litt tidlig å teste. Hvor lenge burde en vente før en drar til legen med kvalme? Anonymous poster hash: e0e61...271
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 ? Anonymous poster hash: e0e61...271
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #3 Skrevet 12. januar 2015 Dytter. Fortsatt kvalm. Har ikke endret kostholdet eller gjort nye tiltak. Anonymous poster hash: e0e61...271
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #4 Skrevet 12. januar 2015 Ønsker du veldig å bli gravid? Kan virke sånn siden du har tatt flere tester FØR ventet mens. De fleste blir ikke kvalme før de er rundt 6 uker på vei, så jeg tipper du er kvalm fordi du håper du er gravid og kjenner veldig godt etter, eller et eller annet virus. Anonymous poster hash: 1d170...39e
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #5 Skrevet 12. januar 2015 Sånn var jeg også i 5 dager! Dag 6 bestemte jeg meg for å kjøpe graviditetstest men før jeg kom så langt så begynte jeg å kaste opp. Viste seg hvertfall at jeg ikke var gravid Anonymous poster hash: d704f...90f
Tjofsen Skrevet 12. januar 2015 #6 Skrevet 12. januar 2015 Jeg har også gått slik i flere dager. Frøkna hadde hatt omgangssyke så jeg antar at kroppen prøvde å kjempe mot det. Endte til slutt opp med at jeg fikk det etter en ukes tid.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2015 #7 Skrevet 12. januar 2015 Ønsker du veldig å bli gravid? Kan virke sånn siden du har tatt flere tester FØR ventet mens. De fleste blir ikke kvalme før de er rundt 6 uker på vei, så jeg tipper du er kvalm fordi du håper du er gravid og kjenner veldig godt etter, eller et eller annet virus. Anonymous poster hash: 1d170...39e Nei, jeg har heller ikke gått inn for å bli det, det er av medisinske årsaker at jeg må ta flere tester og følge bedre med enn normale mennesker må. Sånn var jeg også i 5 dager!Dag 6 bestemte jeg meg for å kjøpe graviditetstest men før jeg kom så langt så begynte jeg å kaste opp.Viste seg hvertfall at jeg ikke var gravid Anonymous poster hash: d704f...90f Æsj, vi hadde to intense runder med spying i høst, føler jeg har fått min dose for å si det sånn. Da kastet barnet opp først, og etter 2-3 dager kastet vi opp. Ingen kvalme i forkant. Har hatt omgangssyken endel ganger og det typiske har vært plutselig oppkast, hos meg har det aldri ligget og ventet med småkvalme heller. Jeg har også gått slik i flere dager. Frøkna hadde hatt omgangssyke så jeg antar at kroppen prøvde å kjempe mot det. Endte til slutt opp med at jeg fikk det etter en ukes tid.Dersom ungen min hadde kastet opp og hatt omgangssyke, hadde jeg ikke stusset på at jeg også var kvalm, og hadde naturligvis tenkt at jeg hadde blitt smittet. Men ingen i huset har kastet opp eller hatt løs mage, og jeg blir alltid smittet fra barnet (som går i bhg) derom det er omgangssyken. Da starter det heller ikke med kvalme annet enn samme dagen oppkastet starter. Det er bare jeg som er kvalm, men det kan såklart være et virus men spørsmålet mitt er fortsatt: hvor lenge skal man føle seg kvalm før man drar til legen? Hvor lenge kan virus gjøre en kvalm? Det finnes jo kvalmestillende medisiner man sikkert må få på resept. Anonymous poster hash: e0e61...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå