Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en utrolig flink gutt, og sympatisk virker han også. Flott forbilde, både for fotballbarn og andre! Vel fortjent pris i går👏👏👏

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er veldig søt ja :) Håper ting ordner seg greit for han. Må innrømme at jeg har tenkt at det presset han er under og alt det plutselige mediastyret fort kan ødelegge en flott 16 åring. Han er fryktelig ung, og jeg tenker vel at han burde blitt litt mer skjermet enn han er..... :/

Anonymous poster hash: 9e7e2...b46
Skrevet

Tror han har fornuftige foreldre som holder han på bakken.

Han har også kristen bakgrunn, kanskje det gir han evnen til å se ting i perspektiv?

Anonymous poster hash: affc4...a18

Skrevet

Det går ofte bedre med fotballspillere enn med popidol...

Anonymous poster hash: d49b3...a4d

Skrevet

Det går ofte bedre med fotballspillere enn med popidol...

Anonymous poster hash: d49b3...a4d

Tja.... det er veldig mange fotballstjerner som begynner med rus eller slikt også, men det er ikke like oppblåst i media. Vi har da våre egne eksempler på idrettsstjerner som det ikke har gått så bra med her i landet....

Håper det går bra for han, men er skeptisk til alt styret rundt han. 

Skrevet

Han og foreldrene virker veldig bevisste og fornuftige. Blir spennende å følge ham fremover!

Skrevet

Han og foreldrene virker veldig bevisste og fornuftige. Blir spennende å følge ham fremover!

DET er jeg helt enig i! Det er prestasjonspresset og media jeg reagerer på og stiller meg tvilende til om er så bra for en så ung gutt.

Skrevet

DET er jeg helt enig i! Det er prestasjonspresset og media jeg reagerer på og stiller meg tvilende til om er så bra for en så ung gutt.

Ja, det kan sikkert bli mye, men jeg synes de er flinke til å skjerme ham. Virker som han har bunnsolid oppdragelse, og at han er rolig og jordnær som person. Tenker at hvis noen 16-åring skal kunne takle dette kjøret så må det være en som ham. Håper i alle fall presset ikke ødelegger det sportslige, og at han får utvikle seg på best mulig måte. Har selv en ivrig fotballgutt, og har sett hvordan uhemmet ros nærmest har ødelagt 10-11-åringer. De får et merkelig selvbilde, og blir knust når de ikke klarer å leve opp til egne og andres forventninger. Virker som Martin har både roen og fornuften til å takle dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...