Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #1 Skrevet 11. januar 2015 Nyttårsforsettet!!!! Haha For et sjokk 😂 Anonymous poster hash: 0676a...ea9
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #2 Skrevet 11. januar 2015 Nå vet jeg ikke hva nyttårsforsettet ditt var, men å sprekke en gang trenger ikke å være slutten på det hele. La det bli et lite nederlag som du jobber deg opp fra!!! Anonymous poster hash: 401aa...598
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #4 Skrevet 11. januar 2015 Det er fortsatt nyttår. Begynn på nytt! Anonymous poster hash: 1770c...720
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Leste en morsom sammenligning på bloggen til han som startet godtestopp-siden på facebook. Han skrev at om du punkterer med bilen så skynter du deg ikke å hente kniven så du får kuttet opp de tre andre dekkene også... Sånn bør det heller ikke være om du sprekker ved kostholdsendringer, røykestopp og slike ting. Med bilen skifter du dekk og kjører videre, gjør det samme med sprekken. Selv om du tok en røyk trenger du ikke ta hele pakka og gi opp, selv om du tok en sjokoladebit trenger du ikke dytte i deg 200 gram og fortsette somtfør. Legg sprekken bak deg og fortsett med dine gode forsetter. Anonymous poster hash: 8de48...7b0
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Åh! Tusen takk for oppmuntring ! Jeg ble så skuffa over meg selv at jeg måtte bare le det bort ... men nå skal jeg ta meg sammen og starte på nytt. Det var ingen stor sprekk-men nok til at jeg følte nederlag .. Anonymous poster hash: 0676a...ea9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå