Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg ringte på legevakten tidligere i kveld, jeg har fått forverrede smerter fra noe jeg vet de ikke kan gjøre noe med der nede, men ringte i håp om å få sterkere smertestillende. Kvinnen på tlf mente jeg burde ta turen ned, legen ga utrykk for at jeg var en idiot som kom dit å brukte tiden dems på slike som meg.. jeg er klar over at de ikke kan gjøre noe.. men smertene er så intense at jeg hadde ikke fått sovet. Legen gav meg ett morfinpreparat slik at jeg får sove, men jeg skulle ønsket at jeg ble hjemme.. angrer meg nå når jeg fikk høre hvor dumt det var at jeg bruker tiden som de kunne gitt til alvorlige syke:( æsj.. skal aldri dra ned igjenn! Anonymous poster hash: 01e57...f9b
Gjest Pusikatt Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Du skal ikke føle deg dum. Du trengte smertestillende, og hvor skulle du ellers henvendt deg en lørdags kveld? Mange som kvier seg for å dra på legevakta, men de sitter garantert ikke å irritererer seg over deg der, så bare slapp av :-) god bedring.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Om damen på telefonen mente du burde ta turen ned, så skal du overhode ikke føle deg dum. Det må nesten være opp til dem å vurdere ditt behov når du ringer. Hun kunne sagt at du skylle holde deg hjemme, men hun ba deg komme. Ikke tenk mer over det 😉
mamma_bergen Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Ikke tenk på det! Hadde det vært noen som trengte legen "mer" altså som var alvorlig syk, hadde du bare måtte vente litt lenger Store smerter er grunn til å gå til lege, så igjen, ikke tenk på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå