Gå til innhold

Hvorfor skal ma ikke bruke ørepropper regelmessig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke plager kan man få? Googlet det raskt og fant bare ut at man kan få en for stor produksjon av ørevoks. Jeg har bruk ørepropper hver natt i snart 5 år og har ingen plager og har veldig lite ørevoks. Bruker q-tips av nysgjerrighet et par ganger i halvåret og det kommer ikke noe voks på q-tipsene. Har litt dårlig hørsel (medfødt) på et øre og sist jeg var hos en ønh-spesialist så sa han at jeg hadde lite ørevoks og ellers at alt så veldig bra ut i øregangene, han likte mine perfekte trommehinner veldig godt. Hehe, glemmer ikke at han sa det. Jeg tar nye ørepropper annenhver kveld.

Noen som har fått plager av ørepropper?

Anonymous poster hash: 04c61...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ukvalifiserte gjetning ville være at man kan få irritasjon i øregangene?

Bruker også hver natt, merker ingenting :)

Skrevet

Min ukvalifiserte gjetning ville være at man kan få irritasjon i øregangene?

Bruker også hver natt, merker ingenting :)

Det jeg og tenker, iallfall om man bytter ørepropper sjeldent fordi da samler det seg opp mer bakterier på de.

Skrevet

Ja noen bekymringer må man da ha.... nei dette har jeg aldri hørt om, og ser ikke på det å bruke ørepropper som noe problem, det tetter jo bare ytterst i øregangen... noe svett i øra blir man jo, men det blir man også av å lese om alle skravle damene her inne😝😝

Anonymous poster hash: 21fb6...3dd

Skrevet

Ja noen bekymringer må man da ha.... nei dette har jeg aldri hørt om, og ser ikke på det å bruke ørepropper som noe problem, det tetter jo bare ytterst i øregangen... noe svett i øra blir man jo, men det blir man også av å lese om alle skravle damene her inneAnonymous poster hash: 21fb6...3dd

Om jeg var bekymret så hadde jeg sluttet for lenge siden fordi jeg hørte om at ørepropper kan være skadelig lenge før jeg begynte å bruke de hver natt. Er nysgjerrig bare :) Må vel være lov? Om du ikke liker tråden så ikke join den ;)

Skrevet

Bruker det hver natt, gjort i fire år. Ingen plager.

Anonymous poster hash: 9e54d...f60

Skrevet

Har brukt nesten hver natt i 13(!) år, og null plager.

Anonymous poster hash: c1aaf...55b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...