Gå til innhold

Mesternes mester

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes det var dumt av Monica Valen å velge Tora Berger. Hun hadde i min verden tjent mer på å velge nest nederste idrettsutøver, med tanke på senere omdømme. Det burde vært viktigere enn å komme videre i mesternes mester.

Hva synes dere?

Anonymous poster hash: 52008...1bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg, jeg ble også skuffet. Men det er jo ingen regler som sier hvem man skal velge, så egentlig har vi vel ikke "lov" å reagere! Jeg syns uansett det er trist at Tora Berger ikke skal være med videre.

Skrevet

Hvem var nest dårligst og hvorfor valgte hun ikke vedkommende?

Anonymous poster hash: c17af...8c1
Skrevet

Mini Jakobsen og Lars eks skihopper hadde samme poengsum og lå mest nederst.

Skrevet

Enig, dårlig gjort. Og så skjønte vi jo at Tora kom til å tape, siden det ikke hadde vært noen sånn infosnutt om Monica ennå...

Anonymous poster hash: cb4c2...298

Skrevet

Det er en konkuranse. Hadde det vært en selvfølge at de som lå nest nederst skulle velges så hadde reglene vært sån. Hun er med på konkurransen og følger reglene. Om du synes reglene er gale så klag til produsenten.

Anonymous poster hash: bc1d6...4ee

Skrevet

Jeg vet utmerket godt hva som er reglene. Allikevel kan jeg ha tanker og meninger om hva jeg synes er moralsk beste handling. Jeg ville hatt større respekt for Monica Valen dersom hun valgte annerledes.

Skrevet

feigt gjort av monika

Anonymous poster hash: eb891...27e
Skrevet

Jeg vet utmerket godt hva som er reglene. Allikevel kan jeg ha tanker og meninger om hva jeg synes er moralsk beste handling. Jeg ville hatt større respekt for Monica Valen dersom hun valgte annerledes.

Er det noen andre i løpet av alle sesongene som ikke har velgt den nest siste

Anonymous poster hash: 529f2...c8d

Skrevet

Dessuten er jo Tora Berger blant de mest kjente ansiktene i mesternes mester, og et stort tap for serien at hun gikk ut.

Skrevet

Utrolig feigt gjort

Anonymous poster hash: b0a7b...6d9

Skrevet

Hun ville vel ikke i kamp med en mann da, og valgte en dame hun trodde hun kunne slå. Ser ikke hva som er galt i det egentlig, er jo en konkurranse...

Anonymous poster hash: aacaa...973

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...