Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg vil veldig gjerne ha flere barn, men samtidig vet jeg ikke om jeg er klar for det. Vi har en på 3 som er veldig rolig og snill unge. Tror det er den roligste ungen jeg har vært borti. Så kommer tanken på flere. Jeg vil så gjerne ha en til, men hvordan vite om jeg er klar? Noen dager ønsker jeg et barn til mer enn noe annet, mens andre dager byr det meg imot med flere barn så er nok ikke helt klar for flere enda, men ... Mulig det kommer av fødselsdepresjon jeg ikke fikk hjelp til at jeg er redd det kommer igjen eller noe, ikke vet jeg ... Anonymous poster hash: d918a...80e
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg vil veldig gjerne ha flere barn, men samtidig vet jeg ikke om jeg er klar for det. Vi har en på 3 som er veldig rolig og snill unge. Tror det er den roligste ungen jeg har vært borti. Så kommer tanken på flere. Jeg vil så gjerne ha en til, men hvordan vite om jeg er klar? Noen dager ønsker jeg et barn til mer enn noe annet, mens andre dager byr det meg imot med flere barn så er nok ikke helt klar for flere enda, men ... Mulig det kommer av fødselsdepresjon jeg ikke fikk hjelp til at jeg er redd det kommer igjen eller noe, ikke vet jeg ... Anonymous poster hash: d918a...80e Skal ikke si det er fasiten, men om man er usikker på om man er ferdig så tenker jeg at man ikke er ferdig. De jeg vet om som vet at de er ferdige tviler ikke et sekund. Anonymous poster hash: 6f518...e65
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Jeg visste at jeg ville ha en til da 1.mann kom. Da vesla kom visste jeg at jeg ikke ønsket fler:) Anonymous poster hash: 9d56d...b46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå