Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 fy fader for en dritt dag det har vært. Vår yngste på 9 mnd sover urolig for tide, om natta og om dagen. Jeg er nå i full jobb og faren i permisjon. Jobber turnus, så helgejobb er en del av det. Har vært mye aftenvakt de siste dagene og det er vanskelig og sovne med engang man kommer hjem kl 2330.. Ergo er det tungt og stå opp om morgenene. De siste dagene har jeg slitt med ømme skuldre og nakke og en hodepine som ikke går vekk. Sover lite og jobber som sagt, og vi har to unger i hus. I morges ba jeg han stå opp. Greide nesten ikke sove i natt fordi jeg hadde vondt i hodet, han satt oppe til i to tiden med dataspill. Han spiller nå egentlig sjelden. Uansett ble han sint fordi HAN måtte opp. Og sa jeg alltid forlanger at han skal gjøre alt - noe som ikke stemmer. Men jeg synes han kan bidra MER på hjemmebane mtp baby og søvn akkurat nå i permisjon, er jeg kravstor som synes det? Våking deler vi på... vi krangler ufattelig mye om akkurat dette og det er konstant dårlig stemning. Nå er han på fest, som jeg også var invitert på. Droppa barnevakta, så får jeg heller legge meg tidligere.. Anonymous poster hash: e4161...50a
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 I helgen får dere dele på å stå opp med barna. Ta en dag hver. Er en av dere syk så stiller selvfølgelig den andre opp! Anonymous poster hash: 42536...1bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå