Gå til innhold

Er det mulig ? Jakkejakt i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på jakt etter en vattert vinterjakke til 7 åringen, og den må ha ganske høy vannsøyle - helst ikke under 10 000

Jeg har de siste ukene sjekket følgende butikker : 

Polarn o pyret

Stormberg

Sport 1

OBS

xxl

Gmax

Barnas Hus  

Ingen av dem har hatt det jeg er ute etter ( Bortsett fra Isbjørn og sweden parkas til 2000 kr) . Det er midtvinters i BERGEN og det betyr at det ikke holder hverken med jakke med 5000 i vannsøyle fordi den blir gjennomvåt, eller kun regnjakke som blir for tynn. 

På xxl fikk jeg beskjed om at det nesten var umulig å få tak i jakker med høy vannsøyle til barn, fordi barneklær skal være billigst mulig. 

Argh! Jeg er klar over at sesongen for vinterklær starter i August, og at det nå midt i januar er vår og sommerklær som gjelder. Men barn vokser jo i rykk og napp, og det bør være mulig å få tak i klær som passer til sesongen man virkelig er inne i vel ? 

Netthandel neste, der er det ihvertfall mulig å finne noe selv om jeg prøver å støtte fysiske butikker så langt det går. 

Anonymous poster hash: a248a...905
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte en Mini a ture -jakke til 7-åringen min på Akrobaten vis a vis Illum med vannsøyle på 8000. 😃

Anonymous poster hash: 060b8...18b

Skrevet

Ah, den tenkte jeg ikke på. Var ikke så langt ute. Har nå bestilt en Reima med vannsøyle 15000 på lekmer.

Hi

Skrevet

Reima fåes kjøpt på Babyshop og Bare Barn på Oasen.

Anonymous poster hash: cb288...dfa
Skrevet

Var på Bare Barn (barnas Hus) i Åsane. De hadde massevis av Reimadresser, men ikke en eneste jakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...