Gå til innhold

Hva gjør dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg koser meg med et glass rødvin i boblebadet<3 Gleder meg til mannen min kommer hjem om litt,

han er ute å handler inn til hjemmelaget kebab som jeg får severt i kveld :-D

God lørdag til dere der ute! 🛀 🍷 🍱 🍴 😃

Anonymous poster hash: 11e78...956

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har akkurat spist tapas. Ligger på sofaen og surfer, mens mine tre små ser på barne-tv og spiser lørdagsgodt.

Anonymous poster hash: 46fb6...f3c

Skrevet

Sitter inne mens Stormen/orkanen herjer ute, med nyhetskanalen på tv'n som slår seg av og på alt etter hva som passer den :P

Anonymous poster hash: e708d...2aa

Skrevet

Jeg sitter og hører på regnet og vinden mens lysa blinker rundt meg på fjerde timen. :-)

Anonymous poster hash: bc0fb...e1b

Skrevet

Ser på TV, drikker kaldt vann med sitron og er VELDIG glad for at jeg er inne nå som stormen herjer ute😃

Skrevet

Ser på barne TV med minste som er syk.

Skrevet

gomler polkagriser så svetten renner(skjønner ikke hvorfor jeg blir så svett av den slags godis?) og ser sabeltannfilm med ungen :)

Anonymous poster hash: 4fa4e...f1d
Skrevet

Ser fotball, som vi stort sett gjør hver helg 😱 en stue under oppussing så kun en tv! Heldigvis en kamp jeg er interessert i selv nå da, min mann er bortskjemt 😊 surfer litt på nettet samtidig og!

Anonymous poster hash: 55d20...2f5

Skrevet

Sitter inne og hører på "Nina" ute :) Er det mulig at det kan blåse slik? Overlever huset dette, ja da overlever det alt. 

Anonymous poster hash: 917c2...753
Skrevet

Ser den gamle gode 90-talls filmen "Stepmom" 😊

Anonymous poster hash: e2e1a...496

Skrevet

Har akkurat trent rumpa, nå satte jeg meg på den i sofaen og spiser smågodt. Skal nok sitte en stund nå :)

Anonymous poster hash: 72d43...ea3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...