Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg vet snart ikke mine arme råd. Gutten på 4 mnd er helt rabiat når han er trøtt og griner 1-2 timer hver gang han skal sove. Samme om det er dupp på dagen eller på natta. Jeg holder på å klikke for kan jo ikke dra noe sted med en unge som hyler som om det er verdens undergang. Ingen ting hjelper. Anonymous poster hash: a44f1...f60
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Eneste jeg kan trøste med, er at du må ta tiden til hjelp.. Gutten vår var sånn de første 10 mnd 😕 Litt bedre etter det, og nesten helt bra nå, nå er han 15 mnd. Men det kan godt være det ordner seg for dere mye tidligere 😊 Jeg holdt på å bli gaaaal av alt styret rundt soving. Våknet halve natta i tillegg. *grøss* Anonymous poster hash: a6f75...49f
BareMas Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Vet akkurat hvordan du har det, forskjellen er at jeg har ei jente på 5mnd som er slik. Vært sånn i 2,5mnd nå. Og når hun først sovner er det et under om sovingen passerer 30min. Jeg aner lukket avdeling om det ikke bedrer seg snart.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Det blir bedre! Men bare for å ha spurt, er du sikker på at du leser ham ordentlig? Hvis du får lagt ham før han blir overtrøtt, min f.eks kan lett SE våken og fresh ut, men plutselig sover han. Er heldig da, han hyler ikke i timesvis, men det hender jo han har noen runder der han gråter i frustrasjon fordi han ikke finner søvnen.. Kan det hende han ikke liker å ligge flatt? Har dere prøvd vippestol med vibrering? De skal jo ikke sitte, men hvis dere har en som kan legges helt ned, med vibrasjon, så kan det hjelpe? Vet de selger en på lekmer.no, heter 3 in 1 et eller annet. Anonymous poster hash: af9fe...c6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå