Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Liker det ikke... Gusj. Gjemmer meg under teppet... Anonymous poster hash: f7854...684
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Bor på Jæren og det blåser godt nå. Har vært ute en storm før, så håper det går bra denne gangen og. Kunne bare naboen snart lært og flyttet søppeldunkene. Lokket blåste av og nå flyter vel søppelet snart. Anonymous poster hash: 52dcd...709
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Uff.. Dårlig planlagging av naboen. Håper dere slipper godt unna det på Jæren 🙉 Anonymous poster hash: f7854...684
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Huff... Har sikret gjerdet mot naboen, men vet sannelig ikke om det holder.. 😳 Alt bare rister i hele huset. Guffent!! Anonymous poster hash: 5cea6...f6b
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Ser på nrk.no at en garasje har blåst over veien i Stavanger. Stakkars dere Anonymous poster hash: 95497...a7d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Jeg liker det heller ikke! Bor ikke mest utsatt til, tror jeg, men liker slett ikke når det knaker og rister i hele huset! Men vi har da fortsatt strøm! Anonymous poster hash: 31518...b1c
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Nettet røyk en halvtimes tid her i sted, og det blinker voldsomt i lysene, så vi har funnet fram lommelykter og telys så vi ser noe om strømmen går. Og bollebakng og klesvask, rett og slett fordi jeg ikke gidder risikere å stå med halvstekte boller og blaut vask plutselig. Ellers ligger vi greit til for vinden, går vel bare med noen hagelykter i verste fall. Huset vårt har stått imot en haug stormer gjennom over 40 år, så det går nok fint. Verre oppe hos foreldrene mine i høyden, som stadig har naboens takstein i hagen etter terk vind..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå