Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Vurderer å starte opp, men har lite info om dette! Skal på møte om det til uka.... Noen som vil dele erfaring med meg? Anonymous poster hash: 8d396...cfb
dolsi Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har prøvd dette. Gikk på shake og supper i 2 uker og gikk ned 7 kg men så klarte jeg ikke mer. Var knalltøft! Så spiste jeg som jeg skulle en periode men datt dessverre ut. Endte med å betale mye i måneden siden du binder deg for 1 år. Dette er noen år siden så kan jo hende at noe er forandret. Alle på gruppa mi datt ut og la på seg igjen. Det er jo egentlig lavkarbo de driver med . Dårlig oppfølging fikk vi også. Det er min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Takk for svar Skulle gjerne ønske noen fler hadde erfaring..... Skjønte det var et kurs over 24 uker nå ( frem til sommer'n) Anonymous poster hash: 8d396...cfb
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Jeg meldte meg på et slik kurs på treningssenteret her hvor jeg bor. Skulle kun drikke de shakene, likte kun den ene, grønnsaksuppe tror jeg det var. Holdt ut på shakene i 5 dager, så gikk jeg over til å bruke shake til lunsj og kvelds også vanlig mat til frokost og middag. Gikk ned, husker ikke hvor mye, men ikke noe bedre resultat enn vanlig slanking gir. Etter et års tid gikk jeg inn på treningssenteret for å kjøpe noen av de shakene. Fikk da beskjed om at de ikke solgte de lengre for de hadde kommet frem til at det ikke var så bra allikevel. Hvis du bare drikker anbefalt mengde shaker så får du i deg kun 600 kcal om dagen. Mitt råd er å styre unna, var ingen på kurset mitt som klarte å holde ut på de shakene. Vanlig slanking ala Grete Rhoede er mye bedre. Xtravaganza kurs er bare for å tjene penger, hele opplegget er bare tull. 600 kcal om dagen er altfor lite! Bruk heller pengene på et Grete Rhoede kurs Anonymous poster hash: c8258...8cf
chicaah Skrevet 11. januar 2015 #5 Skrevet 11. januar 2015 Drakk shake og suppe i en mnd.. gikk ned 11 kg. Vanskelig å holde seg nede i vekt etterpå. Rn mnd var lett synes jeg. Var ikke på kursene.
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #6 Skrevet 11. januar 2015 Brukte shakene, gikk ned masse, dårlig oppfølging, gikk opp masse masse. Opplevde at de som holdt kurset ikke hadde mye peiling på hva de drev med. Dyrt var det også. Anonymous poster hash: 63d8b...036
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #7 Skrevet 11. januar 2015 Ok, takk for gode svar Anonymous poster hash: 8d396...cfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå