Gå til innhold

Trenger en jobb fort!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg enklest få meg en jobb fort? Helst ettermiddag/kveld, da jeg er hjemme med minste på dagtid enda. Kunne tenke meg å jobbe 2-3 dager i uken.

Noen som har tips? Er ingen ytlyste stillinger her som passer.

Kunne tenke meg å jobbe som ufaglært assistent på psyk. eller sykehus? Er dette mulig å få til?? Evt.sykehjem.

Er også åpen for nattevakter.

Anonymous poster hash: 1c0e7...8bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring kommunen din og spørr om de har et vikarskjema som du kan fylle ut, de vil maile skjemaet til alle ledere der du ønsker (du krysser det ut på skjemaet eller skriver det). Jeg har gjort det tre ganger i løpet av de siste 5 årene (veldig vanskelig å få seg fast jobb her jeg bor) og har fått meg vikariat eller tilkallingsvakter etter kort tid, ene gangen ble jeg oppringt dagen etter.

Eller så ringer du rundt til sykehjem ol og spør etter leder :)

Anonymous poster hash: b0884...7d2

Skrevet

Ring kommunen din og spørr om de har et vikarskjema som du kan fylle ut, de vil maile skjemaet til alle ledere der du ønsker (du krysser det ut på skjemaet eller skriver det). Jeg har gjort det tre ganger i løpet av de siste 5 årene (veldig vanskelig å få seg fast jobb her jeg bor) og har fått meg vikariat eller tilkallingsvakter etter kort tid, ene gangen ble jeg oppringt dagen etter.

Eller så ringer du rundt til sykehjem ol og spør etter leder :)

Anonymous poster hash: b0884...7d2

Ok, det skal jeg gjøre:)

Så jeg kan ringe direkte til sykehjem også? Det var bra:)

Men hva med sykehus? Kan jeg ringe dit? Bor like ved sykehuset og psyk.avd, og kunne veldig gjerne tenke meg å jobbe der..

Skrevet

Du kan ringe direkte til avdelingsleder der du vil jobbe, og høre med dem. Det har jeg gjort før jeg fikk fast jobb.

Anonymous poster hash: 25b4c...c9d
Skrevet

Sykehus bruker ikke ufaglærte, ville heller ringt sykehjem, hjemmesykepleie, boliger for utviklingshemmede.

Anonymous poster hash: 05ca2...4f8

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg jobber i psykiatrien og vi tar ikke inn ufaglærte, men sykehjem og hjemmetjenesten gjør. Jeg ringte bare til sykehjemmet og spurte, og fikk jobb på dagen. Gjort det 2 ganger

Skrevet

Du kan fint få jobb som ufaglært i psykiatrien. Jobbet selv som ufaglært vikar i mange år før jeg tok utdannelse.

Det finnes også mange private helseforetak du kan søke jobb i.

Anonymous poster hash: 7d941...633

Skrevet

Du kan fint få jobb som ufaglært i psykiatrien. Jobbet selv som ufaglært vikar i mange år før jeg tok utdannelse.

Det finnes også mange private helseforetak du kan søke jobb i.

Anonymous poster hash: 7d941...633

Hvilke private helseforetak da? 😊

Skrevet

Tusen takk for svar alle sammen😊

På mandag blir det ringerunde!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...