Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Hvorfor i alle dager gjorde jeg det? Er tydelig at dette er en popularitetsting. Det er bare den harde kjerne som er med i gruppene. Anonymous poster hash: 25d18...ed1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Jeg kan ikke fatte og begripe at de lager en løsning som gjør forumet dauere! Anonymous poster hash: c79ba...e60
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Fortell hvordan det fungerer da. Hvor mye aktivitet er det ol? Anonymous poster hash: 5532a...6cd
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Jeg skjønner det ikke helt. Men er noen åpne forum, der er det veldig lite aktivitet. Også kan man lage egne grupper som man selv kan velge hvem som skal være medlem av. Og da må man være med i den populære gjengen Anonymous poster hash: 25d18...ed1
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Jeg skjønner heller ikke hensikten helt. Jeg er med i en hyggelig gruppe, men hva er vitsen i at man ikke kan se hvor mange grupper der er og hvem som er + medlem? Det fjerner jo også mye av aktiviteten på de åpne forumene? Anonymous poster hash: 41ac2...387
skjotta Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Jeg skjønner heller ikke hensikten helt. Jeg er med i en hyggelig gruppe, men hva er vitsen i at man ikke kan se hvor mange grupper der er og hvem som er + medlem? Det fjerner jo også mye av aktiviteten på de åpne forumene? Anonymous poster hash: 41ac2...387 Poenget er vel at dere betaler for det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå