Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Jeg har alltid vært veldig glad i bøker og opp i gjennom årene har det da blitt en del. Hvor mange har jeg ærlig talt ikke anelse om, men i alle fall over 300. De ligger lagret hjemme hos mi mor. Nå skal hun flytte, og på grunn av begrensede lagringsmuligheter i den nye leiligheten hennes så må jeg gi dem bort/selge dem. Jeg har dessverre ikke muligheten å ha dem hos meg. Så, hvordan gi dem bort/selge dem?For man kaster da ikke bøker! Hvem skal jeg kontakte? Tror dere en skole kan være interessert til for eksempel skolebiblioteket sitt? En brukthandel? Andre muligheter? Anonymous poster hash: 39e71...603
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 Om du bor på sørlandet tar vel bokbyen i Tvedestrand imot. Elles er vel bruktbutikker et godt forslag. Vet det finnes en bokhandel/nettbutikk med brukte bøker i Bergen. Her jeg bor tar Lions imot også. Anonymous poster hash: 64d79...5e5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Takker veldig for tipset om bokbyen i Tvedestrand. Det skal jeg undersøke. Jeg bor ikke på Sørlandet, men bøkene befinner seg der. Bøkene er jo i veldig fin tilstand, de fleste er lest kun en gang. Hi Anonymous poster hash: 39e71...603
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #5 Skrevet 10. januar 2015 Loppemarked Anonymous poster hash: 9eb50...c3b
frk Nilsen Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Loppemarke, fretex, finn etc. Her har korpset bokmarked en gang i året, pleier å bidra med bøker vi allerede har lest.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #7 Skrevet 10. januar 2015 Er vel bokby i Fjærland også. Du kan jo ellers prøve å selge til antikvariater. Anonymous poster hash: 3d53d...86f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå