Gå til innhold

Herlig morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nysnø ute!

Ungene sov til åtte. Da sto jeg opp og laget grove scones. Så vekket jeg mannen og nå skal vi spise frokost og drikke te.

Ha en fin dag damer!

Anonymous poster hash: 795a3...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trivelig:)

Her sov barnet til 7, kom oppi senga vår og koste en stund. Sto opp med pappan, de har sett på barnetv og fyrt, nå kommer de snart med frokost og kaffe til meg ❤️

Anonymous poster hash: d7a8d...c30

Skrevet

Har du forresten oppskrift på scones?

Anonymous poster hash: d7a8d...c30

Skrevet

Enig! Jeg ligger fremdeles i senga. Hører at mann og barn koser seg i loftsstua. Nå skal jeg snart gå inn til dem. For en vidunderlig dag dette skal bli. 😀

Anonymous poster hash: 91acf...534

Skrevet

Her er deg også kosemorgen. Guttungen sov til 8.30. Ned i stua, han leker og jeg ser finalen av Kakekrigen. Kosedag i drittværet.

Anonymous poster hash: 12aa5...6f6

Skrevet

Nysnø?? Hadde det bare vært så vel :P

Her snør det sidelengs, "stiv" snø som pisker deg i ansiktet :(

Men var god underholdning å se/høre naboen hente posten istad. Kom noen heftige gloser.. Hehehe

Ellers er det en uvanlig rolig morgen. Det er lørdag så ungene har spist nugatti på skiva og nå sitter vi under pleddene og ser på barnetv. Lader opp til de skal i hver sin bursdag :)

(Og jeg gruer meg til å måtte ut og kjøre :P )

Anonymous poster hash: f3a20...d59

Skrevet

Snø her og, og jeg gruer meg til å gå ut i kulda og leke. Men er pent nødt, for 3-åringen fikk snowracer til jul, her har det ikke snødd på lange tider, og gudene vet når neste anledning byr seg. :/

Anonymous poster hash: a7189...1af
Skrevet

😀 Nysnø her og, men her var minstemann oppe kvart over fem (😩😩) så kl elleve hadde vi vært ute og lekt i snøen i en evighet😃⛄️ Men jo - fin morgen sånn sett her og, deilig å gå ut tidlig og se barna storkose seg sånn (jeg er ikke så flink til å leke masse og kan ikke si jeg elsker å være ute i snøvær akkurat så jeg er veldig fornøyd med meg selv - og jeg koste meg helt oppriktig, jeg og😀).

Anonymous poster hash: 3d272...21d

Skrevet

Her er det skikkelig storm med snø og blås. Brrr

Anonymous poster hash: 474ad...409

Skrevet

Her og ! 
Laget første snømannen i vinter (har ikke vært kram snø før nå!) , måket og laget snøhule :D
Angrer som en gal ¨på at jeg gav vekk akebrettet til mimi på torsdag... Gruer meg til å prøve å trille vogn i denne snøen.. Må ned i garnbutikken, for har plutselig masse bestillinger på luer :D Beste dagen så langt i år :D

Skrevet

😀 Nysnø her og, men her var minstemann oppe kvart over fem (😩😩) så kl elleve hadde vi vært ute og lekt i snøen i en evighet😃⛄️ Men jo - fin morgen sånn sett her og, deilig å gå ut tidlig og se barna storkose seg sånn (jeg er ikke så flink til å leke masse og kan ikke si jeg elsker å være ute i snøvær akkurat så jeg er veldig fornøyd med meg selv - og jeg koste meg helt oppriktig, jeg og😀).

Anonymous poster hash: 3d272...21d

Så sporty du er! Jeg er heller ikke den første som melder meg til å gå ut, men når vi først har kommet oss ut er det ofte gøy allikevel!

Anonymous poster hash: 795a3...f2f

Skrevet

Det var ikke så ille å være ute faktisk. :) Koste oss med ski og akebrett og smakte litt på snøen. ;) Men etter en time ble det skikkelig uvær, så da gikk vi inn og lagde kakao. :)

Anonymous poster hash: a7189...1af
Skrevet

Her sov 2-åringen helt til 09 idag!! Fantastisk, for jeg lå på sofaen og så på film til kl 03..*kremt*

Lang, deilig frokost før vi gikk ut i snøværet og akte og koste oss, så inn til fyr i peisen og lunch. Nå sover han søtt i vogna si mens jeg rydder etter dagens rot(så langt).. ;-)

Anonymous poster hash: f9e82...c0a

Skrevet

Her våknet minsten kl 5 av vinden ute. Nå er det liten storm og bygger seg stadig opp.

Anonymous poster hash: 4c9f5...83f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...