Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Flyttet til nes kommune (Neskollen) og her har vi vannmåler. Vil gjerne høre deres erfaringer med dette? Anonymous poster hash: 51b36...487
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Foreldrene mine har vannmåler, og har fått lavere utgifter. De er bare to da, og har mulighet til å vanne plen o.l. med brønnvann, som går utenom måleren. Anonymous poster hash: 00c22...9b3
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #3 Skrevet 10. januar 2015 De som bruker lite vann betaler litt mindre. De som bruker mye vann, som familier med flere barn, betaler mer. Selv om innbyggerne totalt sett reduserer sitt vannforbruk synker ikke de totale kostnadene da selve vannet koster lite i forhold til infrastrukturen og systemet med vannmålere er dyrere å administrere enn en fast avgift. Anonymous poster hash: fb6d8...b4f
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #4 Skrevet 10. januar 2015 Her har alle vannnmåler. Vi betaler ikke noe mer enn før vi fikk den. Det kan forhåpentligvis bevisstgjøre innbyggerne på forbruket sitt. Anonymous poster hash: c17ef...2c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå