Gå til innhold

Erfaringer med vannmåler?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyttet til nes kommune (Neskollen) og her har vi vannmåler.

 

Vil gjerne høre deres erfaringer med dette?

 

Anonymous poster hash: 51b36...487

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreldrene mine har vannmåler, og har fått lavere utgifter. De er bare to da, og har mulighet til å vanne plen o.l. med brønnvann, som går utenom måleren.

 

Anonymous poster hash: 00c22...9b3

Skrevet

De som bruker lite vann betaler litt mindre. De som bruker mye vann, som familier med flere barn, betaler mer. Selv om innbyggerne totalt sett reduserer sitt vannforbruk synker ikke de totale kostnadene da selve vannet koster lite i forhold til infrastrukturen og systemet med vannmålere er dyrere å administrere enn en fast avgift.

 

Anonymous poster hash: fb6d8...b4f

Skrevet

Her har alle vannnmåler. Vi betaler ikke noe mer enn før vi fikk den. Det kan forhåpentligvis bevisstgjøre innbyggerne på forbruket sitt.

 

Anonymous poster hash: c17ef...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...