Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #1 Skrevet 10. januar 2015 Og jeg har ikke hostesaft. Finnes det noen kjerringråd? Begynner å bli passe desperat nå!! Det er irritasjonshoste, ikke slimhoste. Hoster så jeg brekker meg.. Anonymous poster hash: c51b8...902
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #2 Skrevet 10. januar 2015 Te med honning. Anonymous poster hash: 8b68f...cc8
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2015 #3 Skrevet 11. januar 2015 hadde ikke honning... endte med å se på film og synes synd på meg selv. fikk hostemediin av legen i går, og sov godt i natt. Hi Anonymous poster hash: c51b8...902
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå