Gå til innhold

Ikke kjøp noe fra Get Inspired!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før de bryter samarbeidet sitt med retusjeringsfrue.

Anonymous poster hash: 849b0...e20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra tiltak, HI! Har tenkt det samme med FakeFrua! Hvilke andre sponsoren har hun? Vil ikke gi henne klikket!

Anonymous poster hash: 38840...0d6
Skrevet

Handlet med de lenge før jeg fant ut at hun "handler derifra". Og bedre service skal man lete lenge etter. Jeg opplevde to ganger og få varene i posten dagen etter, og feilkjøp/feilvare fikk jeg reurnert og var fritt valg om bytte i annen vare eller pengene tilbake.

Selv om prisene er helt normale (om man ikke finner "sin størrelse" på salg) så er det veldig greit og handle derifra, synes jeg.

Om man skal gå inn i hvem som sitter i styret i ulike butikker, hvem og hva de sponser, hvilke MERKER selger de, hvem produserer disse og hvor og hvem sitter i lederstillinger og blir sponset av disse. mm, så får man jo aldri handlet noe hvis man skal være så pirkete.

Anonymous poster hash: cfde9...e39
Skrevet

Handlet med de lenge før jeg fant ut at hun "handler derifra". Og bedre service skal man lete lenge etter. Jeg opplevde to ganger og få varene i posten dagen etter, og feilkjøp/feilvare fikk jeg reurnert og var fritt valg om bytte i annen vare eller pengene tilbake.

Selv om prisene er helt normale (om man ikke finner "sin størrelse" på salg) så er det veldig greit og handle derifra, synes jeg.

Om man skal gå inn i hvem som sitter i styret i ulike butikker, hvem og hva de sponser, hvilke MERKER selger de, hvem produserer disse og hvor og hvem sitter i lederstillinger og blir sponset av disse. mm, så får man jo aldri handlet noe hvis man skal være så pirkete.

Anonymous poster hash: cfde9...e39

Signerer denne. Super nettbutikk. Meningsløst å straffe en butikk fordi en samarbeidspartner er useriøs. Men det er mulig å sende en mail til butikken med feedback på dette.

Anonymous poster hash: f7ae5...adc

Skrevet

Om man skal gå inn i hvem som sitter i styret i ulike butikker, hvem og hva de sponser, hvilke MERKER selger de, hvem produserer disse og hvor og hvem sitter i lederstillinger og blir sponset av disse. mm, så får man jo aldri handlet noe hvis man skal være så pirkete.Anonymous poster hash: cfde9...e39

Signerer denne. Super nettbutikk. Meningsløst å straffe en butikk fordi en samarbeidspartner er useriøs. Men det er mulig å sende en mail til butikken med feedback på dette. Anonymous poster hash: f7ae5...adc

Hvis du går inn på kg-tråden, vil du se at flere av brukerne har sendt Mail til GI, og fått ubrukelige copy-paste svar tilbake. Det er nettopp derfor jeg mener de bør boikottes.

Skrevet

Om man skal gå inn i hvem som sitter i styret i ulike butikker, hvem og hva de sponser, hvilke MERKER selger de, hvem produserer disse og hvor og hvem sitter i lederstillinger og blir sponset av disse. mm, så får man jo aldri handlet noe hvis man skal være så pirkete.Anonymous poster hash: cfde9...e39

Signerer denne. Super nettbutikk. Meningsløst å straffe en butikk fordi en samarbeidspartner er useriøs. Men det er mulig å sende en mail til butikken med feedback på dette. Anonymous poster hash: f7ae5...adc
Hvis du går inn på kg-tråden, vil du se at flere av brukerne har sendt Mail til GI, og fått ubrukelige copy-paste svar tilbake. Det er nettopp derfor jeg mener de bør boikottes.

Jeg har ikke fulgt med på galskapen, men har man en kontrakt er det ikke bare å bryte samarbeidet. De kan i hvert fall ikke kommentere sånt bak ryggen til samarbeidspartner. Det ville vært utrolig uprofesjonelt.

Anonymous poster hash: f7ae5...adc

Skrevet

Vet du hva, den nettbutikken er en av de beste jeg har handlet fra! Ikke med tanke på pris, da salget der er en ren vits, det samme på Sportykids, men utvalg til normale priser og ikke minst service er unikt. Har kjøpt veldig mye treningstøy derfra og det kommer jeg til å fortsette med. Aner forresten ikke hvem retursjeringsfrua er, er det hun fotballfrue, så kunne det ikke brydd meg mindre. 

Anonymous poster hash: 38098...1a4
Skrevet

Det er IKKE fotballfrue som har fått meg til å handle der. 

Skal jeg boikotte noe må det være noe mer enn bare et samarbeide med en kjendis. 

Etisk handel, fair traide osv er litt viktigere for meg enn at fotballfrue blir sponset/samarbeider. Jeg vet knapt hvem dama er.

Skrevet

De har jo fantastisk service og gode produkter. Jeg leser ikke den bloggen, og har klart å funne frem til nettbutikken på egenhånd. Hvem som sponses og ikke betyr særdeles lite for meg. 

Skrevet

Jeg har handlet masse der, super butikk. Ante ikke engang at de samarbeidet med fotballfrue, hun interesser meg ikke, så hvorfor skulle jeg ikke fortsette å handle derfra?

Anonymous poster hash: 98068...557

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...