Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Frokost (kl.06.00): 2 knekkebrød, et hardkokt egg, kaffe, vann. Lunch (kl.12.00): en kopp søtpotetsuppe (fra middagen i går),en liten banan og en neve blåbær, en boks Cola Zero. Middag/fredagskos (kl.18.00): Tre "pigs in a blanket" med kylling/kalkunpølse, et halvt glass rødvin, vann. Sunt eller Usunt? For mye? lite? Jeg har vært moderat aktiv i dag. Anonymous poster hash: f37e4...b61
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 8.00 en yoplait 0% yoghurt med havregryn i. 11.00 en smoothie 13.00 to knekkebrød med kokt skinke og agurk 15.00 en rosinbolle 17.30 taco, to av de små lefsene 19.00 litt smågodt, 10-12 biter tenker jeg. Anonymous poster hash: 31347...7f7
Mandala Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Hm... To brødskiver med italiensk salat. En brødskive med honning. Tre små hvalsjokolader. En appelsin. Indisk kyllinggryte. En kokosboller. Tror det er alt. Så lite... Skal snart spise noen brødskiver til tror jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Frokost: en skive grovt brød med cottage cheese og tomat. Middag: to fajitas Kveldskos: en neve blåbær med kesam Anonymous poster hash: 776f2...7d5
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Frokost: En atkinsbar Lunch: cottage cheese med kesam, kremfløte og funsaft Middag: Tacosalat med 200g kjøttdeig, isberg, agurk, paprika, tomat, rødløk, ost og seterrømme Snacks: gammel baconsvor-chips (endte med å hive baconsvorene fordi de var blitt så harde, og heller spiste krydderet på bunnen av posen)😜😂 Anonymous poster hash: 2fad8...d06
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #6 Skrevet 9. januar 2015 Jeg har spist mat Anonymous poster hash: 52466...361
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #7 Skrevet 9. januar 2015 Et grovt, hjemmelaget rundstykke med ost, skinke, majones, tomat. 2 kjeks Pitabrød med fyll, 1,5 stk. Ritz kjeks, camenbert, rødvin. Anonymous poster hash: 67255...04e
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #8 Skrevet 9. januar 2015 Polarbrød, marsipan og smågodt, knekkebrød med hvitost, pølsegryte med ris og bakt pizzasnurrer jeg spiste to av og et eple. Anonymous poster hash: f6c65...a58
Elsker livet Skrevet 9. januar 2015 #9 Skrevet 9. januar 2015 2 cottage cheese-lapper to ganger i løpet av formiddagen. Den ene gangen med egg og majones, den andre gangen med rørte bringebær og krem på boks. Til middag ble det indrefilet av svin, ferdig kuttet salat, rosenkål og guacomole. Er litt sulten nå så skal finne meg ett par ferdigkokte egg, en halv avokado og agurkskiver.
Gjest Sekretøsa Skrevet 9. januar 2015 #10 Skrevet 9. januar 2015 2 cottage cheese-lapper to ganger i løpet av formiddagen. Den ene gangen med egg og majones, den andre gangen med rørte bringebær og krem på boks. Til middag ble det indrefilet av svin, ferdig kuttet salat, rosenkål og guacomole. Er litt sulten nå så skal finne meg ett par ferdigkokte egg, en halv avokado og agurkskiver. Vil du dele oppskrift på lappene? Hørtes godt ut :-)
Elsker livet Skrevet 9. januar 2015 #11 Skrevet 9. januar 2015 http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=54445 Steker ikke på panne, men legger klatter på bakepapir og steker i ca. 25 min på 180 grader.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #12 Skrevet 10. januar 2015 Frokost: 1 knekkebrød med italiensk salat, kalkunpålegg, Ost og sylteagurk + et halvkokt egg. Til lunsj ble det 3 dl fiskesuppe med torsk. Middag ble litt lasagne og salat. Anonymous poster hash: 9484a...537
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #13 Skrevet 10. januar 2015 En pose risbrød 1 liter sjokomelk (4 små😜) To winerbrød Litt smågodt Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert. Anonymous poster hash: 6e257...e30
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #14 Skrevet 10. januar 2015 To rundstykker med egg To brødskiver med kjøttboller To epler Anonymous poster hash: 002de...942
Hønemor30 Skrevet 10. januar 2015 #15 Skrevet 10. januar 2015 En pose risbrød 1 liter sjokomelk (4 små😜) To winerbrød Litt smågodt Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert. Anonymous poster hash: 6e257...e30 Du burde absolutt spise mer mat i løpet av dagen.
Hønemor30 Skrevet 10. januar 2015 #16 Skrevet 10. januar 2015 En pose risbrød 1 liter sjokomelk (4 små😜) To winerbrød Litt smågodt Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert. Anonymous poster hash: 6e257...e30 Du burde absolutt spise mer mat i løpet av dagen.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #17 Skrevet 10. januar 2015 En pose risbrød 1 liter sjokomelk (4 små😜) To winerbrød Litt smågodt Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert. Anonymous poster hash: 6e257...e30 Du burde absolutt spise mer mat i løpet av dagen. I alle fall mer næringsrikt! Anonymous poster hash: 776f2...7d5
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #18 Skrevet 10. januar 2015 I går spiste jeg: Smoothie av jordbær og banan til frokost. 2 grove brødskiver med majones og kylling til lunsj. Wok med grønnsaker, kylling og nudler til middag. 2 brødskiver med hvitost til kvelds. Vann til alle måltider. Anonymous poster hash: ea14e...089
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #19 Skrevet 10. januar 2015 Ingenting enda! Skal friste meg med et glass vann før jeg baker brød, så det blir nok mat i dag å😉 Anonymous poster hash: 2cd29...47d
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #20 Skrevet 10. januar 2015 Frokost: 1 eple Lunsj: havregryn med tranebær og pepsi max Kvelds: pizza, pepsi max og sykt mye sjokolade. Anonymous poster hash: 39f0e...f05
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #21 Skrevet 10. januar 2015 I går spiste jeg: - smothie av banan, frosne bær, havregryn og yoghurt naturell - 2 rugsprø havre, 1 med 10g kaviar 1 med 10g bringebær og eple syltetøy (lerum sitt uten tilsatt sukker) - 1/2 porsjon pasta med tomat og Jacobs chorizo pølse (ca 200 kcal) - 1 laktosefri yoghurt blåbær - 1 porsjon hjemmelaget Chili con pollo, med nacho chips (400 kcal) - 10g mandler og 1 jippi smoothie - toast av 2 skiver havrebrød fullkorn, Jarlsberg og krydderskinke - 20g pop selv popcorn (hot air, sprayet med ca 1g rapsolje Total 1550 kcal, 400g+ grønsaker, ca 330g frukt. Går på Grete Roede maxi Anonymous poster hash: aebb3...841
Gjest PeppaGris Skrevet 10. januar 2015 #22 Skrevet 10. januar 2015 (endret) Frokost: ei grov brødskive med leverpostei, majones og vårløk. Et glass appelsinjuice og en vanlig kaffe. Lunch: to plater søtpotetvaffel, fire skiver gulost. En sort kaffe og vann. Totalt: 823 kcal 82 g karbohydrater 32 g protein 39 g fett Endret 10. januar 2015 av PeppaGris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå