Gå til innhold

Hva har du spist i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Frokost (kl.06.00): 2 knekkebrød, et hardkokt egg, kaffe, vann.

Lunch (kl.12.00): en kopp søtpotetsuppe (fra middagen i går),en liten banan og en neve blåbær, en boks Cola Zero.

Middag/fredagskos (kl.18.00): Tre "pigs in a blanket" med kylling/kalkunpølse, et halvt glass rødvin, vann.

Sunt eller Usunt? For mye? lite? Jeg har vært moderat aktiv i dag.

 

Anonymous poster hash: f37e4...b61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8.00 en yoplait 0% yoghurt med havregryn i.

11.00 en smoothie

13.00 to knekkebrød med kokt skinke og agurk

15.00 en rosinbolle

17.30 taco, to av de små lefsene

19.00 litt smågodt, 10-12 biter tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 31347...7f7

Skrevet

Hm...

To brødskiver med italiensk salat. En brødskive med honning. Tre små hvalsjokolader. En appelsin. Indisk kyllinggryte. En kokosboller. Tror det er alt. Så lite... Skal snart spise noen brødskiver til tror jeg :-)

Skrevet

Frokost: en skive grovt brød med cottage cheese og tomat.

Middag: to fajitas

Kveldskos: en neve blåbær med kesam

 

Anonymous poster hash: 776f2...7d5

Skrevet

Frokost: En atkinsbar

Lunch: cottage cheese med kesam, kremfløte og funsaft

Middag: Tacosalat med 200g kjøttdeig, isberg, agurk, paprika, tomat, rødløk, ost og seterrømme

Snacks: gammel baconsvor-chips (endte med å hive baconsvorene fordi de var blitt så harde, og heller spiste krydderet på bunnen av posen)😜😂

 

Anonymous poster hash: 2fad8...d06

Skrevet

Jeg har spist mat :o

 

Anonymous poster hash: 52466...361

Skrevet

Et grovt, hjemmelaget rundstykke med ost, skinke, majones, tomat.

2 kjeks

Pitabrød med fyll, 1,5 stk.

Ritz kjeks, camenbert, rødvin.

 

Anonymous poster hash: 67255...04e

Skrevet

Polarbrød, marsipan og smågodt, knekkebrød med hvitost, pølsegryte med ris og bakt pizzasnurrer jeg spiste to av og et eple.

 

Anonymous poster hash: f6c65...a58

Skrevet

2 cottage cheese-lapper to ganger i løpet av formiddagen. Den ene gangen med egg og majones, den andre gangen med rørte bringebær og krem på boks. Til middag ble det indrefilet av svin, ferdig kuttet salat, rosenkål og guacomole. Er litt sulten nå så skal finne meg ett par ferdigkokte egg, en halv avokado og agurkskiver. 

Gjest Sekretøsa
Skrevet

2 cottage cheese-lapper to ganger i løpet av formiddagen. Den ene gangen med egg og majones, den andre gangen med rørte bringebær og krem på boks. Til middag ble det indrefilet av svin, ferdig kuttet salat, rosenkål og guacomole. Er litt sulten nå så skal finne meg ett par ferdigkokte egg, en halv avokado og agurkskiver.

Vil du dele oppskrift på lappene? Hørtes godt ut :-)

Skrevet

Frokost: 1 knekkebrød med italiensk salat, kalkunpålegg,

Ost og sylteagurk + et halvkokt egg.

Til lunsj ble det 3 dl fiskesuppe med torsk.

Middag ble litt lasagne og salat.

 

Anonymous poster hash: 9484a...537

Skrevet

En pose risbrød

1 liter sjokomelk (4 små😜)

To winerbrød

Litt smågodt

 

Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert.

 

Anonymous poster hash: 6e257...e30

Skrevet

To rundstykker med egg

To brødskiver med kjøttboller

To epler

 

Anonymous poster hash: 002de...942

Skrevet

En pose risbrød

1 liter sjokomelk (4 små😜)

To winerbrød

Litt smågodt

 

Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert.

 

Anonymous poster hash: 6e257...e30

Du burde absolutt spise mer mat i løpet av dagen.
Skrevet

En pose risbrød

1 liter sjokomelk (4 små😜)

To winerbrød

Litt smågodt

 

Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert.

 

Anonymous poster hash: 6e257...e30

Du burde absolutt spise mer mat i løpet av dagen.
Skrevet

 

En pose risbrød

1 liter sjokomelk (4 små😜)

To winerbrød

Litt smågodt

 

Spiser godt da jeg er gravid. Lavt blodsukker nå, så tar meg noe nattmat etter hvert.

 

Anonymous poster hash: 6e257...e30

Du burde absolutt spise mer mat i løpet av dagen.

I alle fall mer næringsrikt!

 

Anonymous poster hash: 776f2...7d5

Skrevet

I går spiste jeg:

 

Smoothie av jordbær og banan til frokost.

2 grove brødskiver med majones og kylling til lunsj.

Wok med grønnsaker, kylling og nudler til middag.

2 brødskiver med hvitost til kvelds.

Vann til alle måltider.

 

Anonymous poster hash: ea14e...089

Skrevet

Ingenting enda! Skal friste meg med et glass vann før jeg baker brød, så det blir nok mat i dag å😉

 

Anonymous poster hash: 2cd29...47d

Skrevet

Frokost: 1 eple

Lunsj: havregryn med tranebær og pepsi max

Kvelds: pizza, pepsi max og sykt mye sjokolade.

 

Anonymous poster hash: 39f0e...f05

Skrevet

I går spiste jeg:

- smothie av banan, frosne bær, havregryn og yoghurt naturell

- 2 rugsprø havre, 1 med 10g kaviar 1 med 10g bringebær og eple syltetøy (lerum sitt uten tilsatt sukker)

- 1/2 porsjon pasta med tomat og Jacobs chorizo pølse (ca 200 kcal)

- 1 laktosefri yoghurt blåbær

- 1 porsjon hjemmelaget Chili con pollo, med nacho chips (400 kcal)

- 10g mandler og 1 jippi smoothie

- toast av 2 skiver havrebrød fullkorn, Jarlsberg og krydderskinke

- 20g pop selv popcorn (hot air, sprayet med ca 1g rapsolje

 

Total 1550 kcal, 400g+ grønsaker, ca 330g frukt. Går på Grete Roede maxi

 

Anonymous poster hash: aebb3...841

Gjest PeppaGris
Skrevet (endret)

Frokost: ei grov brødskive med leverpostei, majones og vårløk. Et glass appelsinjuice og en vanlig kaffe.

 

Lunch: to plater søtpotetvaffel, fire skiver gulost. En sort kaffe og vann.

 

Totalt:

823 kcal

82 g karbohydrater

32 g protein

39 g fett

Endret av PeppaGris

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...