Gå til innhold

Dere som er så opptatt av viss blogger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettersom dere så åpenbart har så mye mot henne nå som hun er blitt tatt både for det ene og det andre.

Hvorfor i all verden fortsetter dere å klikke inn på den hjernedøde bloggen?

Det fatter jeg ikke...

Valget er enkelt; IKKE LES BLOGGEN! 

Det var mitt gode tips for helgen! :-) 

Det er jo så mye mer spennende sider på nettet!

Hilsen ei som er totalt uinteressert i den bloggen(ettersom den inneholder kunstige oppstilte bilder og annet svada). 

Anonymous poster hash: 3d004...b43
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som tar oppfordringen? ;-)

Skrevet

Har ingenting mot henne jeg, ikke spesielt opptatt av henne heller. Men nå må jeg jo følge med på hvordan hun takler motgangen ;)

Anonymous poster hash: 6561c...600

Skrevet

Har ingenting mot henne jeg, ikke spesielt opptatt av henne heller. Men nå må jeg jo følge med på hvordan hun takler motgangen ;)

Ok :-)

Skrevet

Hehehe...ikke så mange som føler seg truffet?

Skrevet

Hvorfor tror du at hva du mener betyr noe som helst for oss?

Anonymous poster hash: bd1c6...ec9

Skrevet

Hvilken blogger er det snakk om?

Anonymous poster hash: a8bb9...e3f

Skrevet

Hehe..jeg skjønner jo at denne bloggen betyr mye for mange ettersom hun har så mange lesere. Jeg har ingenting i mot hverken dama eller bloggen, men ler jo av de som er såå engasjerte i å "ta" henne og likevel leser bloggen slavisk. Nok om det. Heldigvis har jeg andre ting å lese og engasjere meg med.

Skrevet

Aldri vært inne på bloggen jeg, får jo med meg alt som skjer her inne 😂

Anonymous poster hash: 0617e...35f

Skrevet

Ingen oppdateringer på et døgn nå, hun som vanligvis har 2-3 i døgnet... Hun sliter nå stakkars.

Skrevet

Trenger jo ikke lese bloggen hennes når man er fullt oppdatert på den via dib :j

Anonymous poster hash: 0558a...bd4

Skrevet

Hehe..jeg skjønner jo at denne bloggen betyr mye for mange ettersom hun har så mange lesere. Jeg har ingenting i mot hverken dama eller bloggen, men ler jo av de som er såå engasjerte i å "ta" henne og likevel leser bloggen slavisk. Nok om det. Heldigvis har jeg andre ting å lese og engasjere meg med.

Jeg leste bloggen før fordi jeg ikke klarte å la være, jeg elsket å "hate" henne. Var underholdende å lese kommentarfeltet. Det som stod i innleggene brydde jeg meg ikke om. Aldri benyttet meg av tips eller annonsene. Men fant til slutt ut at dette var galskap. Tror faktisk flere av leserne var som meg.

Etter hun fikk Nelia sluttet jeg å lese bloggen. Fikk nok av henne

Anonymous poster hash: 6ed64...331

Skrevet

Ingen oppdateringer på et døgn nå, hun som vanligvis har 2-3 i døgnet... Hun sliter nå stakkars.

Heller ingen nærbilder nå som hun ikke kan trylle seg penere..

Anonymous poster hash: a6593...ccc

Skrevet

Ingen som tar oppfordringen? ;-)Anonymous poster hash: 3d004...b43

Hvorfor tror du at hva du mener betyr noe som helst for oss?Anonymous poster hash: bd1c6...ec9
Hehe..jeg skjønner jo at denne bloggen betyr mye for mange ettersom hun har så mange lesere. Jeg har ingenting i mot hverken dama eller bloggen, men ler jo av de som er såå engasjerte i å "ta" henne og likevel leser bloggen slavisk. Nok om det. Heldigvis har jeg andre ting å lese og engasjere meg med.Anonymous poster hash: 3d004...b43

Jeg leste bloggen før fordi jeg ikke klarte å la være, jeg elsket å "hate" henne. Var underholdende å lese kommentarfeltet. Det som stod i innleggene brydde jeg meg ikke om. Aldri benyttet meg av tips eller annonsene. Men fant til slutt ut at dette var galskap. Tror faktisk flere av leserne var som meg.

Etter hun fikk Nelia sluttet jeg å lese bloggen. Fikk nok av henne Anonymous poster hash: 6ed64...331

samme her, men jeg skal ærlig innrømme og gikk fem på og kjøpte en god del fra coverbrands via henne. Synes frua var flink (noe hun forsåvidt er, bare på feil måte) med bloggen sin, men til slutt følte jeg det ble overfladisk, og jeg gadd ikke følge med mer, spesielt etter at retusjeringssaken kom fram, selv om at det var ingen bombe!

Anonymous poster hash: 0558a...bd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...