Gå til innhold

Hva synes dere om denne veggklokken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.interiormani.no/news-288/nomi/veggklokke-london.html

Alltid ønsket meg denne, men endte opp med å kjøpe en som ligner på Ebay. Den virker, så stopper den, så virker den igjen, og den tikker så høyt i det siste. Den driver meg til vanvidd med andre ord!

Jeg synes denne er sååå fiiiin :) men prisen er litt stiv, føler jeg.. Hva mener dere? Er det mye penger for en veggklokke?

Anonymous poster hash: 4ae9f...d65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg synes den er stygg, men jeg hadde glatt kjøpt den hvis jeg hadde ønsket meg.

Skrevet

Helt ok. Men ikke 1600kr fin.

Anonymous poster hash: 375f2...2c8

Skrevet

Vanlig og alt for stiv pris.

Anonymous poster hash: 93609...06c

Skrevet

Jeg syns ikke den er fin, men den var billig. Kjøp den om du liker den :) 

Anonymous poster hash: 1f3ad...789
Skrevet

Den var ikke helt meg, men prisen var jo ikke avskrekkende :) Hvis du ønsker deg denne, så og for it :)

Skrevet

Veldig fin. :)

De interiørdamene jeg følger på Instagram, har alle slik klokke. ;) Syns du den er fin, så kjøp den, ikke bry deg om hva andre syns om den, det er din smak. Og har du ikke råd, så spar så smått så kommer du der ;)

Skrevet

Synes den var fin! Har du råd så go for it😃

Skrevet

Ikke min smak, men om du liker den :)

Skrevet

Ikke min stil, men prisen var ikke ille for en veggklokke. Er på jakt etter en selv, og betaler glatt 1600 for den når jeg finner den.

Anonymous poster hash: 84c29...c9d

Skrevet

Langt fra min stil, men prisen var i alle fall bra :)

Anonymous poster hash: a11d5...6f0

Skrevet

Det er et forvokst lommeur.

Skal du ha en veggklokke bør det være noe som ser bra ut eller noe som er helt diskret og bare viser tiden. Den der ser ut som juggelsmykker fra Nille.

Anonymous poster hash: 34e0b...12f

Skrevet

Ohhh ... Andre the Giant vil ha igjen lommeuret sitt ;)

Spøk til side: den er helt OK. Litt i overkant "shiny", kanskje? Jeg synes prisen er horribel. Av en eller annen grunn får jeg assosiasjoner til hun blogge-paprika-piken som driver butikk og var med på "Unge Mødre" :)

Skrevet

Ohhh ... Andre the Giant vil ha igjen lommeuret sitt ;)

Spøk til side: den er helt OK. Litt i overkant "shiny", kanskje? Jeg synes prisen er horribel. Av en eller annen grunn får jeg assosiasjoner til hun blogge-paprika-piken som driver butikk og var med på "Unge Mødre" :)

Er det så galt da? Hvis du får assosiasjoner til villa paprika?

Skrevet

Grøss, den var ikke fin! 

Liker de fra Arne Jacobsen https://www.google.no/search?q=arne+jacobsen+veggklokke&espv=2&biw=1369&bih=696&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=S9ewVNriJObOygPAjIKABw&ved=0CAYQ_AUoAQ

og fra Vitra https://www.google.no/search?q=vitra+veggklokk

e&hl=en&biw=1369&bih=696&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=htewVKXCIIPWygOo9ICACw&ved=0CAYQ_AUoAQ

Uff nei, de passer ikke til stilen min. Grøss!

Skrevet
Skrevet
Skrevet

Ikke min stil, men prisen var helt ok.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Går mot strømmen her, syns den var fin jeg! :)

Skrevet

Ikke min stil, og selv syns jeg det var kjempedyrt! Men tydeligvis det man betaler for en veggklokke ifølge alle her.

Skrevet

Jeg likte den ikke og hadde ikke betalt så masse for en klokke til veggen.

Men om du liker den og har råd så kjøp i vei :)

Har du ikke råd så spar litt :P

Skrevet

Ikke min stil, og selv syns jeg det var kjempedyrt! Men tydeligvis det man betaler for en veggklokke ifølge alle her.

Ikke ifølge meg. Skal jeg kjøpe selv blir det type IKEA, Biltema, Clas Ohlson eller noe hehe :) Jeg er så lite opptatt av interiør og sånn.. De er gode nok for meg og jeg liker de også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...