Gå til innhold

Dine aldersgrenser på venner på Facebook?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av oss har blitt eldre og har barn av venner som har blitt store, eller kusiner, fettere som har vokst opp.

Har dere en aldersgrense for når dere vil legge dem til på Facebook?

Jeg har selv laget en grense på 18 år.

Jeg vet ikke hva mine venner vil legge ut på min vegg, og derfor vil jeg ikke at noen under 18 skal ha tilgang til min side.

Overreagerer eller OK?

Anonymous poster hash: 374fb...0eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har mer tro på å bruke litt sunn fornuft i forhold til hva jeg legger ut! :-) Har ikke lyst til å legge ut noe jeg ikke kan stå for, uansett alder på de som måtte se.

Anonymous poster hash: dd81d...d86

Skrevet

Jeg har laget en liste som heter småfolk😜 de som ligger i den listen har begrenset tilgang til min profil😊

Skrevet

Jeg har venner av datteren min på Facebook, dette fordi det er en grei måte å følge med hva som skjer rundt omkring😃

Skrevet

Jeg har laget en liste som heter småfolk😜 de som ligger i den listen har begrenset tilgang til min profil😊

Det var lurt😃

Skrevet

Jeg har ingen aldersgrense på mine venner, men igjen så poster verken jeg eller vennene mine upassende ting.

Anonymous poster hash: a1bd7...ed8

Skrevet

Legger ikke ut noe på FB som jeg ikke hadde tålt å se på forsiden på VG ;)

Har barna mine, bestefaren min + egentlig alle jeg KJENNER personlig på FB :)

Anonymous poster hash: a79bb...bbc

Skrevet

Hva slags venner har du da, hi?

Anonymous poster hash: ee854...06c

Skrevet

Eneste unge jeg har der, er sønnen min på 15 år. Resten er voksne! Og jeg legger ikke ut noe som ikke tåler dagens lys eller ikke passer seg for mindreårige :)

Skrevet

Hva slags venner jeg har?

Helt normale tror jeg.

Jeg har hatt en del fester med venner, og det der bilder av meg ikke helt edru.

Dette er bilder som jeg har fjernet "tags" i, og jeg har ikke lagt slike bilder ut selv.

Jeg mener at barn ikke skal se slike bilder, derfor har jeg den aldersgrensen.

Anonymous poster hash: 374fb...0eb
Skrevet

Har ingen aldersgrense. ( selv om jeg lurer på om jeg må ha en grense ved damer på 50år som legger ut alt mulig piss av visdomsord)

Legger aldri ut noe upassende, er heller ikke venner med folk som legger in upassende ting på min vegg. Er heller ikke på "fyllebilder".

Etter hvert så er det greit å ha barnas venner der, og venners barn, sånn at man kan følge litt med.

Anonymous poster hash: d3d12...ca5
Skrevet

Ingen aldersgrense. Eneste regelen er at jeg ikke legger til elevene mine, eller tidligere elever.

Anonymous poster hash: e0e7a...50b

Skrevet

Har tanteungen min på tolv på fb ville føltes rart å avvise henne. Men jeg er ganske streng med hvem som jeg legger til så jeg er ikke bekymret for så masse rart skal legges ut :)

Anonymous poster hash: 33fce...b80
Skrevet

Barna til venninner har sendt meg forespørsel. Jeg sier blankt nei til barn - når min sønn blir 13 så kan vi diskutere hvem jeg legger til.

Akkurat nå vil jeg ikke ha masse unger inne på min profil.

Anonymous poster hash: 675e2...d4a

Skrevet

Jeg har nå blitt 35 år så det er slutt på flatfyll. De gangene vi drikker er det ingen som flyr rundt og knipser bilder. Har selv en 15 åring så jeg har "venner" fra 14/15 år til mine foreldre og deres venner i 70 åra ;)

Anonymous poster hash: 6581f...d61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...