Gå til innhold

Å herre..jeg er jo helt tullete forelska!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter veldig mange år i et bedritent ekteskap klarte jeg å rive meg løs og starte livet mitt på nytt.

Jeg møtte verdens mest fantastiske mann etterhvert, og vi har nå vært sammen i to år. Pga min fortid har vi (jeg) bestemt at vi ikke skal bo sammen med det første.. Funker fint, for han vil ikke være stepappa, og jeg koser meg med å ta ting rolig, han kommer på besøk hver kveld etter barna er lagt, og sover her de helgene de er hos sin far :)

Alt er "perfekt", jeg har aldri vært så lykkelig før, aldri følt meg så elsket, livet er ganske fantastisk egentlig. Jeg får det beste fra to verdener; masse tid alene med barna, bare de og megselv å tenke på, og så får jeg ha en kjæreste som er like forelsket i meg som jeg er i ham ;)

Uansett, han skal på jobbreise i to uker snart, og jeg gruuuuer meg! Logisk sett vet jeg at det er helt latterlig og at to uker egentlig ikke er noenting. Sett bort ifra logikk savner jeg han allede :P Hvordan skal jeg klare to uker uten han? Haha, jeg føler meg skikkelig tullete her altså..

Tips til hva jeg kan gjøre på kveldene mens han er borte? Må få tiden til å gå på ett eller annet vis!

Anonymous poster hash: 9048c...3af

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil vere saman med ein som ikkje vil ha noko med barna dine å gjere?

Beklager, men det var det eg beit meg merke i...

Skrevet

"vil ikke være stepappa"?? NÅ? ...eller generelt?

Anonymous poster hash: 72370...dc9

Skrevet

Hahaha, ser at det så litt rart ut tatt ut av sammenheng sånn.

Han er veldig glad i barna mine og vi finner på mye ting med barna mine, han stilte opp i begge barnebursdagene og gjorde egentlig mer enn meg. Han mener at han ikke er klar for å bo sammen med oss enda, han er redd for å gjøre feil (som faren hans gjorde) og han vil bli enda bedre kjent med oss som hel familie før vi lever under samme tak. Han ville nok helst sett at jeg lot det skje raskere enn jeg gjør nå, men for barna mine sin del ser jeg at det er veldig fint og trygt at vi tar det langsomt. (For min del også forøvrig)

Men, tips til hva jeg kan gjøre de ukene han er borte? :)

Anonymous poster hash: 9048c...3af

Skrevet

Aha, då forstår eg☺Syns det høyres fornuftig ut!

Skrevet

Da er jeg med! :)

Gjør d du gjorde FØR du traff ham! ;)

Selv om man er forelsket, så er d viktig å prioritere seg selv og vennene sine, ellers kan man plutselig sitte der, tom, med skjegget i postkassa...

Anonymous poster hash: 72370...dc9

Skrevet

Tips:

-sortere bilete på dataen

-velge ut bilete til framkalling

-få bilete inn i albumar

-lese gode bøker

-sjå gode (jente-)seriar på t.d Netflix (Call the midwife😊)

-strikke/sy/hekle

-bake brød/bollar/kaker for frysing

-teste nokre nye middagsoppskrifter

-ringe ei venninne

-spakveld for deg sjølv

-invitere ei venninne eller fleire

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...