Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Hvordan takler dere det? Hva er sanksjonene deres? Går det bare over? 2, 5 og 8 år er mine. Anonymous poster hash: 5eddc...273
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Åtteringen slår vel ikke?? Det hadde jeg slått hardt ned på! Femåringen er også stor nok til å løse konflikter uten å slå. Anonymous poster hash: 898f1...7ff
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Ungenemine har foreløpig aldri sloss, men jeg sloss selv mye med min søster. Vi fikk kjeft og ble sure på vår mor i steden. Det ga seg da vi begynte på kampsport sammen. Anonymous poster hash: e83ac...ae7
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Åtteringen slår vel ikke?? Det hadde jeg slått hardt ned på! Femåringen er også stor nok til å løse konflikter uten å slå. Anonymous poster hash: 898f1...7ff Hvordan ville du ha slått hardt ned på det`? Anonymous poster hash: 5eddc...273
Blondzilla Skrevet 9. januar 2015 #5 Skrevet 9. januar 2015 Mine to yngste (20 mnd) og 4 år sloss masse. Det er nesten som en slags lek og 4-åringen kan le høyt mens den lille drar han i håret. Så lenge det ikke går helt over stokk og stein lar jeg de løse det selv.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2015 #6 Skrevet 10. januar 2015 Åtteringen slår vel ikke?? Det hadde jeg slått hardt ned på! Femåringen er også stor nok til å løse konflikter uten å slå. Anonymous poster hash: 898f1...7ff Hvordan ville du ha slått hardt ned på det`? Anonymous poster hash: 5eddc...273 Tilsnakk og inndraging av privilegier som betyr noe i lang tid. Feks ingen nettbrett/PC/spillkonsoller el.l på en måned eller mer. Ingen fritidsaktiviteter før oppførselen endrer seg. Slike ting. En åtteåring er ALT for stor til å drive med sånt. Anonymous poster hash: d80ac...ade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå