Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #1 Skrevet 9. januar 2015 Altså, skjønner prinsippet, men er det noen som har en slags meny som gir meg klart å tydelig hva jeg skal innta og npr? Anonymous poster hash: 43bcc...175
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #2 Skrevet 9. januar 2015 Hvor mange karbohydrater du kan spise iløpet av en dag for å komme i ketose varierer fra person til person. Spiser jeg mer en 20 gram karbo i løpet av en sag går jeg ut av ketose. Når du spiser i løpet av en dag spiller ingen rolle for ketosen. Men du bør spise regelmessig slik at du ikke blir så sulten at du sprekker. Når jeg gikk på ketolysekuren så mitt matinntak slik ut: Frokost: 1 skive hjemmelaget ketolysebrød eller 2 hjemmelagde lavkarbo knekkebrød med hvitost, paprika og smør, makrell i tomat eller 1 egg med majones og tomat Lunsj: middagsrester eller en salat med kylling Middag: alt mulig så lenge det har lite karbo. Halvparten av middagen bestod av grønnsaker eller salat Mellommåltid: en skyr eller litt cottage cheese med kanel Kvelds: samme som frokost. Finnes masse gode oppskrifter på nettet. Anonymous poster hash: d588f...348
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #3 Skrevet 9. januar 2015 Jeg kan ikke spise mer enn 15 gram karb for å holde meg i ketose. Kommer jeg over dette merker jeg sug med en gang. Folk er forskjellige så du må prøve deg frem. Masse gode oppskrifter på nettet. Legger ved noen linker, men det finnes mange gode oppskrifter der ute http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45 Dette knekkebrødet er superlett å lage og de er sinnsykt gode http://www.lchfnorge.no/?page_id=533 Anonymous poster hash: 3edbd...84a
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2015 #4 Skrevet 9. januar 2015 Spis lavkarbo LCHF med et maksinntak på 15g karbohydrater i løpet av en dag. Noen tåler mer, men det må du finne ut av selv. Å komme i ketose kan ta noen dager. Eller du kan ha et kosthold med maks 500 kalorier i løpet av en dag. Såkalt WLCD. Da går kroppen i ketose pga sult. Anonymous poster hash: 3fdb4...be2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå