Gå til innhold

Hormonspiral humørforstyrrende??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk satt inn hormonspiral for et års tid siden, og for noen mnd siden har jeg plutselig blitt ekstremt sensitiv, sjalu, paranoid og tar lett til tårene.. Kan dette ha med spiralen å gjøre?? Savner mitt gamle jeg:(

Anonymous poster hash: a276d...023

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg er blitt akkurat lik 😕

I tillegg får jeg kviser.

Jeg har bestemt meg for å fjerne den og gå tilbake til p-piller.

Anonymous poster hash: b9061...e37

Skrevet

Jeg ble i tillegg veldig sinna.. Fjernet den, var en befrielse å leve etterpå! Hehe! Satte inn kobberspiral, funker toppers :)

Anonymous poster hash: 72c47...f2b

Skrevet

Jeg ble i tillegg veldig sinna.. Fjernet den, var en befrielse å leve etterpå! Hehe! Satte inn kobberspiral, funker toppers :)

Anonymous poster hash: 72c47...f2b

Hvis du ikke er som meg og har pms fra helvete...

Anonymous poster hash: 41ceb...7c8

Skrevet

Hormonmessig så tilsvarer hormonspiralen noe slikt som 4 p-piller pr mnd....

Anonymous poster hash: 389ac...760

Skrevet

Så da skulle jeg vel egentlig reagert så kraftig på hormonspiralen... Var enda verre på p-sprøyten , ganger 10 sikkert.. Andre som reagerer på hormonspiral ??

Skrevet

Søstra mi reagerer veldig på p-piller, ble veldig deprimert, ble faktisk innlagt på psykiatrisk sykehus. Men når hun sluttet så ble depresjonen borte, hun vet ikke hvorfor hun ble deprimert og psykologene ble ikke helt kloke de heller, hun hadde det egentlig bra. Hun prøvde andre merker med andre hormoner men da bare deppet hun igjen. Så hun har kobberspiral.

Noen reagerer veldig på hormoner i prevensjonsmidler, har hørt st andre reagerer på hormonspiral ja men kommer ikke på noen eksempler i farta. Selv tåler jeg p-piller helt fint, har brukt to forskjellige. Ja og p-ring tåler psyken min og, men jeg fikk kronisk sopp av den.

Anonymous poster hash: 57499...495

Skrevet

Jeg fikk masse kviser, veldig følsom. Og blør minst like mye som før. Og har mye vondt rundt mensen

Anonymous poster hash: e76c0...9fd

Skrevet

Hmmm vurderer å hoppe over til kobber igjen... Men så var det de heftige blødningene da!! Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...