Gå til innhold

Han modellen i "Anno" på Nrk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han med sjegget og de blå øynene. Hvor har jeg sett ham? I reklame for hva da?

Anonymous poster hash: 71dc7...609

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enok heter han..

Anonymous poster hash: b5132...e9c

Skrevet

Han er en snodig skrue og en skal jeg si deg. Gikk på VGs med han, klassens raring ;) utrolig pen gutt dog,men en liten skrytepave. Eneste modellopodragene jeg har sett han i er i Sparkjøp katalogene for mange herrens år siden!

Anonymous poster hash: a164f...340

Skrevet

Han er en snodig skrue og en skal jeg si deg. Gikk på VGs med han, klassens raring ;) utrolig pen gutt dog,men en liten skrytepave. Eneste modellopodragene jeg har sett han i er i Sparkjøp katalogene for mange herrens år siden!

Ok. Kjenner en av samme sorten som likner litt på ham. Snodig;)

Trodde jeg hadde sett han i H&M katalogen, men det var kanskje feil;)

Anonymous poster hash: b5132...e9c

Skrevet

Hehe, han jobbet litt på Peppes på noen år siden. Jeg er fast kunde der og mer vimsete servitør skal du lete lenge etter! Fikk aldri tips for å si det sånn!

Anonymous poster hash: 0be60...714
Skrevet

Hehe, han jobbet litt på Peppes på noen år siden. Jeg er fast kunde der og mer vimsete servitør skal du lete lenge etter! Fikk aldri tips for å si det sånn! Anonymous poster hash: 0be60...714

høres ut som Enok ja ;)

Skrevet

Han sto iallfall ikke først i køen...det er sikkert. Sikter til høne/egg/kylling episoden :D

Anonymous poster hash: f118a...db3

Skrevet

Utrolig pen, men omg som han skryter av seg selv. Den sosiale kompetansen er vel ikke akkurat på topp nei :)

Anonymous poster hash: 26955...4da
Skrevet

Er i en reklame på TV for tiden,men husker ikke hvilken

Anonymous poster hash: 7344a...5f8
Skrevet

Utrolig pen, men omg som han skryter av seg selv. Den sosiale kompetansen er vel ikke akkurat på topp nei :)Anonymous poster hash: 26955...4da

slik var han i klassen også.vi var en haug med jenter i kassen og det var to gutter,deriblant Enok. Med første øyekast så var jo han den hunken, men med en gang han åonet kjeften og personligheten kom fram så.....baaaah :o

Har forøvrig ikke sett han i noen andre reklamer enn i sparkjøpkatalogen for noen år siden som sagt, ikke på tv, da hadde jeg nok lagt merke til at det var han!

Skrevet

Han er modell i Paris. Bla for Hugo Boss..

Anonymous poster hash: 3c762...3c8

Skrevet

Jeg er vokst opp med han. En skikkelig raring, men snill og flink også

Anonymous poster hash: c2bbf...f9e

Skrevet

Han virker som en liten skrytepave, men jeg liker ham likevel for han er underholdende og virker snill som dagen er lang. Håper han blir lenge i serien, ellers blir det kjedelig. Googlet ham og ham har jobbet som modell i bla Milano.

Anonymous poster hash: 5456e...c7d

Skrevet

Rare Enoken ;)

Skrevet

Hva er greia med det digre skjegget og ekle håret?

Anonymous poster hash: 3f6b6...0ec

Skrevet

Hva er greia med det digre skjegget og ekle håret?

Anonymous poster hash: 3f6b6...0ec

Det er jo nydelig! 

Skrevet

Hva er greia med det digre skjegget og ekle håret?Anonymous poster hash: 3f6b6...0ec

Det er jo nydelig!

ja, sikkert godt å gnikke seg inn i det :o

Skrevet

Utrolig pen, men omg som han skryter av seg selv. Den sosiale kompetansen er vel ikke akkurat på topp nei :)Anonymous poster hash: 26955...4da

Pen??

Han ser ut som en uteligger!!

Anonymous poster hash: 07408...763

Skrevet

Pen??

Han ser ut som en uteligger!!Anonymous poster hash: 07408...763

bakom alt hår og skjegg er han faktisk ganske pen!

Skrevet

Pen??

Han ser ut som en uteligger!!

WORD!

Anonymous poster hash: 0be60...714

Skrevet

Pen??

bakom alt hår og skjegg er han faktisk ganske pen! Anonymous poster hash: a164f...340
Det er godt mulig ja,men akkurat nå ser han ut som en boms

Skrevet

Pen??

bakom alt hår og skjegg er han faktisk ganske pen! Anonymous poster hash: a164f...340
Det er godt mulig ja,men akkurat nå ser han ut som en bomsAnonymous poster hash: 07408...763
ja det skal jeg være enig i :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...